Han är som en drog
Vet inte riktigt vad det är med mig. Har en killkompis som verkligen är världens bästa! Känt varandra ett år ungefär men nu senaste månaderna har jag börjat känna mer än bara kompisar liksom. Han har börjat krama mig och vi pratar mer och är mer med varann (dock inte själva) och han har blivit som en drog. Mår dåligt när jag inte är med honom och kan inte släppa känslan jag får när han kramar mig. Känner mig jättefånig men jag kommer så himla tydligt ihåg vår första kram och jag som inte är så bekväm med att kramas blev chockad när han kramade mig. Jag släppte efter ett tag men han höll kvar så då kramade jag tillbaka igen och vi kramades och typ snurrade runt i kanske en halv minut.
Nu är det så att han för ett tag sedan sa att han var "på g" med en tjej men nu pratar de inte lika mycket med varann och han är mer med mig. Jag tror jag har en liten förälskelse på honom eller kan man känna så trots att man bara är kompisar? :/
Saknar honom så sjukt mycket trots att vi sågs i förrgår och kan knappt vänta till skolan då jag träffar honom igen!
Jag tror att det är bäst att du pratar med honom och berättar att du känner mer än bara vänner.
Men först och främst så kanske du bör fundera på om han känner likadant för dig innan du chansar. Hör han av sig ofta? Hur är han mot dig i skolan?
Hur ofta har ni umgåtts ensamma?
Vi pratar varje dag på sms och snapchat och i skolan är vi med varann så fort vi får chansen. De lektioner vi har tillsammans sitter han alltid med mig och han kramar mig varje gång vi ses.