Vad tycker du bäst om med din kropp?
Jag har märkt att de flesta inläggen här handlar om hur man vill förbättra sig själv eller sin kropp, att många känner sig obekväma och kanske har dåligt självförtroende…
Men nu vill jag höra något positivt! ^^
Skriv något som ni är nöjda med er själva om? Har du en kroppsdel på dig själv som du verkligen gillar, och varför? 🙂
Jag skulle säga att jag gillar mina ögon - formen och färgen.. (som skimrar mellan blå/grönt) 😛
Titta er i spegeln och tänk på hur fina ni faktiskt är! ^^
Så skriv på! (:
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Jag älskar mina naturliga naglar, liknar fransk manikyr på pricken! Sen har jag fått så många komplimanger för min röv, så nu gillar jag den också väldigt mycket! ^^ Jag älskar mina läppar också, dock inte när dom hamnar på bild då dom ser mycket mindre fylliga ut.. Men annars vågar jag nästan påstå att dom är perfekta! Enligt mig! ^^ I princip resten av min kropp mer eller mindre avskyr jag :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag gillar min 25 cm långa penis… No but for real. Jag älskar mitt hår. Folk har alltid sagt att det ser alltid så fint och mjukt ut :D
Jag gillar min ögonfärg. Mörkt bruna, ser nästan svarta ut i vissa ljus.
Sen börjar jag även gilla min mage.
//Jessie
det ända jag gillar är nog mina ögon, det andra avskyr jag.. hehe
Jag gillar min hjärna. Den är bra.
Mitt hjärta
gud vad lökigt
I can't drown my demons, they know how to swim.
Mina läppar & mitt leende, smajlgrop!😃
Jag älskar min kropp, alltså kroppsformen (bröst, midja höfter/rumpa och ben). 😎 Men annars gillar jag mitt hår, fast det är nog mer a love-hate relationship - ni med naturliga lockar förstår vad jag menar! Ena dagen ser det perfekt ut, andra vill man bara klippa av skiten med en häcksax!
Mina ögon! Skiftar lite mellan blått o grått, mest grått ^^
Mina ögonbryn gillas med, behöver inte göra nånting med dom, inte noppa/raka, fylla i eller så, aldrig behövt heller ^^
Ögonfärgen tror jag.
//Flöffo
Ögonen och munnen
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Finns bara en enda sak på hela mig som är värd att gilla - min ögonfärg, eller ska jag säga ögonfärger? Ett blått och ett brunt, det ger mig många komplimanger!
Resten på hela mig skulle jag kasta bort och byta om det gick.
Mage, lår, smalben, fötter, bröststorlek / form, rumpa, rygg, näsa, läppar, hår, panna, ansiktsform, naglarna, tänderna, ögonformen, ögonstorleken….. vill kunna byta allt.
Gillar att jag är smal hah, tycker jag är smal nog utan att va för smal ^^
Har mina stunder då jag tycker om mitt hår men också då jag hatar det och bara vill klippa av de. Det är ju dock helt onaturligt inte alls sin naturliga hårfärg eller frisyr så vet inte om det räknas.
Att jag är smal. Det är det enda. Och att jag har ett tigh gap(Gah, vettesjutton varför jag ens bryr mig om det, jag gillar det helt enkelt)
-
Gillar mitt hår, gillar färgen och allt helt enkelt :P
Sen har jag fått höra mycket snällt om min röv så den ligger ganska bra på min front. Sen att jag är lång är jag nöjd med också
Klart att laxen ska ha en jolle
Älskar min längd även om jag känner mig onödigt kort ibland. 😃
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Mina ögon samt mina kurvor.
Mina bröst faktiskt, haha… Börjar gilla mina ben också.
Eh.. Mina nyckelben är det enda jag kan tänka på. Ibland inte ens dom.
Kan lägga till min längd i #19, tycker mina 172 cm är alldeles lagom! (Är 19 och har vuxit färdigt för länge sen)
gillar inget utom färgen på ögonen. de är fina ibland :)
ändrar färg efter vad färgen på de personerna jag pratar mest har på ögonen (wow, komplicerad mening..)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Älskar mina bröst och mage ❤️
#7 Bryr mig inte. Jag får väl tycka om vad jag vill? Är det så dumt att tycka om det som håller en vid liv och ger mig blod eller? Okej då.. Du får tycka vad du vill, jag bryr mig inte. Tycker fortfarande mest om mitt hjärta. Är tacksam att den håller mig vid liv.
Fint att du tycker om ditt hjärta❤️🙂 #24
Jag gillar hela min kropp utom min hud
Jag tycker att min kropp är helt okej, inte för komplimangerna utan för att jag har lärt man att tycka om och ta hand om mig själv. Jag gillar att mina naglar är stenhårda och vita, även att jag är blond med mörkbruna ögon också, man sticker ut lite från mängden då ;) Jag har faktiskt lärt mig att tycka om det mesta. Endel dagar tycker jag faktiskt att jag fin :)
#24 chilla ahaha
I can't drown my demons, they know how to swim.
Mina ögonfransar som är långa, det är väll det ända jag gillar med min kropp.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Ögonen och mina skrattgropar, annars typ inget ~
Mitt leende, mina ögonfransar och ögonfärgen (grön/brun)
#28 ..No 🤓😎
Jag älskar mina kindben, starkt markerande trots några kilo övervikt =)
Älskar min haka, eller ja allting med mitt ansikte. Har blå ögonfärg och är nöjd med det :)
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Mina bröst och mina höftben.
Jag älskar mina framtänder, för när jag är i skogen kan jag leka bäver.
Mitt ansikte (spec läppar, ögon och ögonbryn), hår, nyckelbenen och axlarna, mina händer och min längd. Detta är inte direkt kroppsdelar på det sättet men det är en del av kroppen iallafall! 😉
Min rumpa, min midja, min ögonfärg, min kroppslängd och mina bröst 🙂 Brösten brukar variera men det är mest pga samhället.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
jag gillar mina händer och läppar!!
Mina långa smala ben, typ.
Bacon, svaret är bacon.
Min rumpa, min rygg och min ögonfärg, typ det :)
Mitt hår kanske, utseendemässigt gillar jag inte mycket med mig själv. Hahaha
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Mina ögon, min mun och ibland mitt hår. Det är väldigt lockigt och kan ibland vara väldigt jobbigt.. ;)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Jag gillar min längd och jag tycker även om mitt leénde!
Min rumpa <3 den är så mysig! ^w^
älskar mitt hår - dreads 👍
Sen gillar jag mina boobies, ibland. Och mina ögon när dom är sminkade. Jag gillar mina tänder också (eeh..?) , dom är raka och jämna xD
Och smilegroparna :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Mina ögon är väl det som får mest komplimanger. Jag gillar även mina läppar, formen på dom :)