Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 843 ggr
Weasley
3

Vackraste XXXXXX

Oh, jag är jätte kär i en kille som får heta xxxxxx Han skrattar åt mina skämt Han ber snällt om hjälp Han kastar snö Men säger förlåt Han är snäll Han är söt Han är min käresta Oh, jag förstår nu! Hur alla känner när de blir kära! Jag har verkligen ALDRIG varit kär.. Förutom en gång.. Tycker att en annan typ "mobbad" kille är söt och snäll. Xxxxxxl heter han xD. Jag och Xxxxxl har varit ihop på dagis. Min bästa vän sa en gång: Om många bli kära i dig, kasta en macka i toaletten och se vem som tar den, då är det bara Xxxxxl som vill ha den! Jag ville bara skriva att det känndes taskigt att hon sa så. Och att jag har de där fjärilarna i magen.

Trololololololololololo

[Tilde]
3

Vad roligt att du är kär! 😃 Jag hoppas att det går bra för er! Vet han hur du känner för honom?

Weasley
0

#1 Nej, jag vågar INTE berätta. Har bara berättat för en, som jag vet helt sure kan hålla hemligheter. Men tänkte ge ett Alla Hjärtans Dags kort till honom från en anonym person så får han väl lista ut :P

Trololololololololololo

[Tilde]
1

#2 Aww :) Det låter ju också gulligt! Om ni umgås mycket så kanske han lyckas lista ut det själv. Annars tycker jag faktiskt att du kan ge små ledtrådar om hur du känner. Kanske hålla hans hand eller ge extra långa kramar, osv. 😊

Weasley
1

Asså, det enda jag gör är att klanta till mig. Jag har råkat slå han imellan benen och sagt en sak som är lite konstig och HAN PRUTTAR VID VÅRT BORD (satt brevid han i skolan förra terminen)

Trololololololololololo