Jag klarar det inte längre
Mina mardrömmar blir bara värre och värre. Vet inte vad jag ska göra längre. Dom gör mig så deprimerad och jag känner mig som en zombie på heltid. Går inte en natt utan mardrömmar. Kan aldrig ha en lugn natt och sova ut. Känner mig alltid totalt utsliten. Jag klarar det fan inte längre men jag vet ju fan vad jag ska göra för att bli av med dom.
Sök vård! Tala med skolsköterskan eller vårdcentralen. Sådär ska du inte behöva ha det.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Vad kan dom göra för att hjälpa mig egentligen?
Du kanske behöver något att sova på för en tid? Hitta bakomliggande orsaker till varför du drömmer massa mardrömmar osv.
Som typ sömntabletter? Hur tar det bort mardrömmarna?
Har drömt mardrömmar så länge jag kan minnas men på dom senaste åren har dom blivit värre.
Jag vet inte på vilket sätt, däremot vet jag att det KAN fungera mot mardrömmar. Viktigt är i alla fall att du får hjälp, för du inser ju själv skriver du att du inte klarar det längre.
Tar säkert över en vecka till jag får tid på vårdcentralen då jag inte är skriver i denna ort jag bor i och det kommer säkert inte räknas som något speciellt "akut" att åka dit för :/
Om du inte får sova pga mardrömmarna är det i högsta grad akut. Kontakta dem och stå på dig.
Ska ringa och försöka få tid imorgon
Tog mig 3 dagar att bli inskriven, få bokad tid och sen bli sjukskriven pga depression på ny ort. Har fortfarande mardrömmar men får hjälp.
May the Gerbils be with you :3