Er stilikon
Har ni någon stilikon? Vem i så fall? :)
Vill gärna ha lite tips på bloggar med bra stilinspiration också! 👍
Nepp har jag inte, då jag kör min egna stil 🙂
Visst, kan bli inspirerad av andra såklart, men inte av någon särskild 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har inte heller någon riktig stilikon.. Tycker dock att Eva Longoria ofta klär sig snyggt! 😃
Shaaanxo från youtube är gudomlig :)
#3 Hon verkar jättesöt enligt Google. 😉 Ska spana in! haha
Edit: Åh, älskar hennes smink! Nu vet jag hur jag ska sminka mig imorgon! 😍
Fanny Lyckman, Rebecca & Fiona (främst från stilen de hade 2010-2011) och Robyn. Kanske inte riktigt ikoner, men inspireras av deras stil och "attityd" :)
Johanna - Instagram
#4 Visst är hon härlig? Och en sån underbar personlighet tycker jag :)
Kenza har sååå fin stil, o själva hon också! Sedan delvis Little Mix o Vanessa Hudgens :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#7 Ja Kenza är supersöt och har fin stil! 🙂 Har börjat följa hennes blogg lite halvt.
din stil är finast!
#8 jaa, jag också. ^^
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Jag tycker att jag plockar från en massa olika, men jag återkommer gärna till Audrey Hepburn, Sabina Kelley och en ung Elizabeth Taylor :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#9 Vad gullig du är Aynaz! xD
#11 Intressant :) Audrey var riktigt vacker! Får dock bara fram utvikningsbilder på hon Sabina Kelley när jag googlar dock, haha.
#12 Hon är pinup-modell :) Så det är egentligen en kategori för sig, det är liksom inte "vanliga" utvikningsbilder :) Men när hon syns i TV och sådär så har hon kläder på sig, och det är väl mest då jag tar inspiration från henne, haha.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#13 Ja jag tänkte väl 😉
Har ingen precis "stilikon" eftersom jag i princip alltid har min egen stil, dvs har på mig vad jag än känner för, men jag känner mig grymt inspirerad av Jeffree Star! En av dom största anledningarna till att jag har rosa hår 😊Har dessutom en likadan moped som han har, haha… Älskar liksom starka färger och "udda" saker, som man kan förstå om man tittar igenom mina facebook-bilder, haha!
Jag klär mig inte precis som honom men jag ÄLSKAR hans stil och det avspeglar sig ofta i min konst!
2-D från det tecknade bandet Gorillaz, har en fantastisk klädstil!
Kenza ofc! Fast kan väl inte påstå att jag klär mig exakt som henne, men blir inspirerad 😃
Tilde du har också SJUKT bra klädsmak! 😊
Jag klär mig i sånt som jag är bekväm med. Har en ganska konstig stil, mamma vägrar gå med mig ute bland folk ibland XD
#17 Ja hon har riktigt fin stil!
Aww tack så mycket! 😊😃
Jag älskar shorts + linnen och fina korta klänningar (som når till knäna typ) :D men jag har ingen aning om det finns någon ikon för det haha.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
har ingen, älskar mjukisbyxor och tröjor. haha :p
Måste bara berätta att jag läste "Er silikon" först så jag vart lite fundersam o.O
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag är min egen stilikon :p fyeah
#21: Läste också silikon 😂
Jag tycker att Taylor Momsen är äckligt snygg och hittar inspiration från henne (:
-
behöver ingen stilikon ÄR en stilikon 😂
#25: Ofc 😂
Nicole & Jenni (Snooki and Jwoww) får jag så otroligt mycket insperation från dem och det är inte bara när det gäller utseende utan allt liksom, har fått så mycket bättre självkänsla sedan jag upptäckte dem! <3
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Nää, jag kör jeans & hoodie jämt. :P
Jag älskar verkligen Perrie Edwards (Från Little Mix) shil :D ❤️