Klotterplank #38
Nytt plank igen, gott folk!
Ha en trevlig lördagskväll/natt! Jag ska nu se på film 😃
Gjorde jag nyss också :3 nu har jag tråkigt xP
Jag glömde sova .__ .
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 Hahaha xD
Varit på Breakerträff idag 😃
Haft tenta, gick skit tror jag, typ hela klassen sa likadant, supersvårt! Suck :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
..Jävla bitch på facebook håller på och kallar mig för fag.. Blir så jävla förbannad 😡
Jag och min man delar Spotifykonto. Nu krigar vi om vem som ska få använda det.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#7 Vad är fag?
#9 Fag är en förkortning på faggot..
"The definition of FAGGOT is "Insulting term for a homosexual"
Omg, sötaste ever. Min undulat "torkar" tårarna på mig.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 Vet inte vad det heller är xD
#13 Alltså, det är en fördom mot homosexuella helt enkelt :P och det är taskigt att säga det till någon..
Fag betyder också cigg på brittisk engelska! 🤓
Minns min engelskbok under högstadiet: "And there he stood, with a fag in his mouth.." x)
*noll humor*
#14 HAAH vi läste högt ur den boken i höstas. Fatta vad roligt killarna i min klass hade… Lol.
// Anka
Jag är inte normal…gick nyss upp..halv ett på en skolnatt och drack oboy…
Idag kommer pojkvännen ❤️
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#16 För någon dag sen så gick jag upp vid två och drack varm oboy .-.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dat is some scary shit asså. o_o Kollade på alla avsnitt igår innan jag skulle gå och lägga mig, hade jävligt freakiga drömmar. o_o
Portal Is Love, Portal Is Life.
En buss brann upp när jag var ute med hunden. Läskigt att vara där när det hände, så nära dessutom. Tror fastsikt jag såg killarna som gjorde det också, men minns inte hur de såg ut…
//Flöffo
omfg min bror är så jävla full -.-'
så jobbigt
#10 Dock så kan fag betyda cigarett också, men kanske inte i just ditt sammanhang
GUD INTE IGEN!!!!!!!!!!
KOM PÅ MIN BRORSA MED EN TJEJ IGEN!! EWWWW x(
Som tur var hade denna en bh på sig iaf!! herregud -.-' kan han inte lära sig att låsa sin jävla dörr?! -.-
#23 Knacka och gå inte in innan de säger till?
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#23 Knacka innan du går in.. Man ska väll inte behöva låsa bara för att andra inte ska kmma in xD hahahahha
#24 #25 Han kanske skulle kunna berätta att han hade någon över?
Hade jag vetat så hade jag knackat, men nepp. Han bara bjuder över någon utan att ens säga till oss -.-
Våran familj är ingen "knack" familj, vi bara går.. Alla gör det, vi knackar ifall någon annan är över såklart men visste inte det så han kunde väl ha låst i så fall?
Dat feeling när man känner igen ljudet av klackar på sin ena lärare och slowly enter the other room bara för att slippa henne… .__ .
// Anka
Tentaplugg, noooooo 😕
sitter hemma & bara väntar på att tiden ska gå.. Ska ju faktiskt träffa min kille idag! saknar han så mycket, även om vi träffades igår 😇
Jag är en gnällspik idag, haha.
* Ont som satan i ena knäet
* Ont i ryggen
* Somnade för sent inatt så jag är dödstrött idag
* Jobbade 08-17 ungefär, vilket gjorde mig ännu tröttare
* Det är svinkallt ute & det snöar..
Känns som att jag har blivit överkörd av en lastbil eller två personbilar.
Jag är trött. På allt.
Någon som vill komma till min skola med cola? c:
Sjukskriven hela veckan.. muskelinflammation i armen. Yay för terminalarbete.
Fryser 😕
Hej alla, la precis till Tonåring till favvo sajte. Har kollat och läst lite här inne och ni verkar vara varandra jättenära? 😮 känner ni alla varandra?
Tänkte fråga om ni skriver om speciella ämnen eller är det fritt?
// Jezzysnor
Jag försökte lära min pappa att spela minecraft. Han försökte crafta en pickaxe av dirt. *FaceplamFaceplamFaceplamFaceplamFaceplamFaceplamFaceplamFaceplam*
#34 Jag känner ingen här och ingen känner mig, men håller med om att vissa här verkar va rätt bra vänner.
http://www.youtube.com/watch?v=yd0tLeTe2AE
är helt kär i låten 😮
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#37 Testa att lyssna på Medicine och Still av samma band om du inte har gjort det än, alla deras låtar är skitbra men de är mina favoriter 😃
#38 ah de va bra 😃
Vill springa ut i badkläder och rulla mig i snön. Fick inte på badet idag. 🤪
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
FEST HOS MANGE
#41 ..Nej
=P
#42 fast jo :c
JAG HAR INGEN ATT SPELA MINECRAFT MED! D': *Är död*
eftersom inte pojkvännen kunde sova hos mig denna helg, ligger jag just nu med lite tända ljus, mysig filt, mjukis kläder, laptop i knäet, mysig musik & försöker tänka bort onda tankar..
Har dessutom min underbara hund vid sidan som stöttar, hihi.
Sjukt bra och rolig kväll med mina bästa! Hoppas vi gör det svart igen!
Det enda positiva jag ser är att det äntligen är helt okej mycket snö.. haha :c
Brr kallt ute. Men hundarna är glada och vi har busat ute 😃
åh.. mår ovanligt bra!
kom precis hem från min underbara pojkvän! Suttit å bara umgåts med han & hans släkingar i vår ålder.
Känns jobbigt att numera bara komma dit när hans föräldrar ej är i närheten, men det funkar så också.. Kommer somna med ett leende på läpparna idag i alla fall!
Hoppas alla andra haft en lika rolig & underbar dag som mig!
Haha alltså… varför tycks jag bara dras till pälsdjursallergiker..?
mitt ex var det och det funkar inte i längden då jag inte tänker leva djurfritt… & nu har jag pratat med en gullig kille SOM OCKSÅ ÄR DET…
Gud detta MÅSTE varit den bästa helgen i hela mitt liv! Har aldrig haft det så bra och varit så fruktansvärt lycklig!
TVÅ bra nätter med bästa perssonerna (iaf första natten) Och fått både en ny gitarr och ny telefon!
Kan det bli bättre?
Imorgon ska jag träffa pojken min, är såååå glaad! 😃
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Har haft en helt underbar dag, efter skolan drog jag å gymmade med min kusin & senare kom min pojkvän hem till mig, fast med massa godis med sig :(
Men det blev en otroligt lyckad dag!
OMG JAG ÄR RAINBOWDASH!!!! O: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/59948_578092338951983_1256354999_n.jpg
Wooh behöver typ aldrig va i skolan, slutar 11-12 varje dag den här veckan och eftersom jag börjar 10:15 vissa dagar blir de inte så länge :3
Första gången jag skriver på klotterplank.
Kom precis hem från en 35 minuters joggingtur. Det var så vackert ute med snön. Är verkligen ett vinterbarn.
Fick 2 h och 10 minuters håltimme idag - 😃. Så jag åkte in till stan och köpte sepiaskal till min snigel, ett grisöra till min hund och 1 burk pepsi max, chocolate mocha och 1 grapefrukt till mig!
Sedan är jag glad för jag hittade en modell på en sida så nu lär jag googla vackra bilder på henne hela kvällen. Hon heter Xinyuan Zhang. 😍
http://www.Tuggummin.se/
sjukt najs sida ju :D
#34 Jag har inte träffat någon här inne i verkligheten, men man lär liksom känna varandra här på forumet. Så man blir som en liten (eller stor) familj nästan. 🙂
Berättade för mamma om mina planer att skaffa tatuering. Jag grät, för jag älskar min familj så mycket. Synd bara att mamma inte förstår..
Nej man vfr i helvete har alla på sig rockar? De är ju för fan på en troåisk ö. o.o
#60 varför grät du? :o Dagens problem: Ska jag sova eller spela sims?
#62 För jag älskar min familj så mycket och min pappa börjar bli väldigt gammal… och jag vill att han ska se mina framtida barn växa upp osv… :(
#63 vad tråkigt:( men hoppas honom långt liv i hela fall! Ps tänk inte på problemen, hitta lösningarna!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#63 Nåå Tilde!! Men det kan dom ju göra ändå!! Tänk inte så, tänk positivt! Det brukar ju du göra :D
#64 Tack! Nej jag försöker att inte tänka på det så, det leder ju ingen vart :/
#65 Försöker det, Aynaz. :) Haha ja det är sant!
Min kompis skulle komma över till mig idag… varför svara hon inte när jag ringer? :(
Varit ute en lugn skön prommis med vovvarna 🙂
Igår so cosplayade jagutonhus i bara shorts och knästrumpor… fan vad källt det var… (såklart hade jag en tröja på överkroppen med. xD)
HAPPY MOMENT :D
//Flöffo
Så länge sen jag var här inne, hinner typ inte 😱🙊👎
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
oj.. allt kan verkligen ta en vändning.. från att allt var bra till nu. jävla skit
oj.. allt kan verkligen ta en vändning.. från att allt var bra till nu. jävla skit
#75 Nej de har ändrat och lagt till någon ny funktion. :P Typ att ju mer aktiv man är desto högre "karma" får man.
#76 Tydligen är;
1 bra inlägg = 1 karma
1 kommentar = 5 karma
Har jag kommit på än så länge :P
#77 Får man karma om man gillar sitt egna inlägg? Måste testa. c:
Tillägg: tror inte det funkade. :P
//Flöffo
#78 Det gick inte xP provade själv, haha :P
Vi får experimentera lite och se vad som ger karma! prova skicka ett pm till mig och se om det ger karma ;D
#79 Okay. c:
//Flöffo
Nope, ingen karma av PM. 😛
//Flöffo
xP
Tänkte på detta.. Klickar man på karma så står det "Har du hög Karma kan andra se det och förstår att du är en medlem som bidrar till den goda stämningen på sajterna."
Stämmer dock inte riktigt, man kan skriva vad som helst och få karma xP dom kanske borde göra så ifall man skriver typ någon svordom så får man ingen karma
..
(provade.. man fick karma om man skrev svordom ändå)
#83 Ja det är sant. Man får det ju oavsett vad man skriver :o
Då måste man ju få massa karma om man spammar med inlägg då eller?
//Flöffo
Allting smälter ihop så mycket nu. :P
//Flöffo
#87 Allting är inte klart än :)
#88 Okej. Men vart får ni all information ifrån? Står det någonstans eller är det bara något ni fått veta? 🤔
//Flöffo
#89 Nej har bara listat ut. Men de skriver nog ett blogginlägg snart om det. :)
#90 Jaha. För alla verkar ju kunna allting och så kommer jag här och inte fattar ett skit. :P
//Flöffo
#91 Du kan ju trycka på "karma" och läsa lite om det. :) Det var så jag fattade det xD haha
Flög hem från Arlanda innan idag och när jag skulle kliva av planet (går alltid av sist) såg inte en flygvärdinna mig så hon ställde sig mitt i vägen och började prata med några kollegor samtidigt som hon började plocka undan någonting på en vagn.
Jag tycker att det är otrevligt att störa människor om de håller på med någonting och hade ingenting emot att vänta, så jag står kvar tyst bakom henne och väntar på att hon ska bli klar. Men då börjar hon backa och går rakt in i mig eftersom jag är helt nyvaken och inte hinner reagera.
Hon börjar genast be om ursäkt och säga saker som "Jaha här släpper vi inte ens av passagerarna av planet!" medan jag känner mig dum eftersom det var mitt fel och här står hon och ber om ursäkt, men iställer för att komma på något att säga står jag och skockar som ett fån.
Hon släpper i alla fall förbi mig och säger "Jag ber så hemskt mycket om ursäkt" igen, så jag tänker "Nej men jag måste ju säga någonting. Jag vet, säg 'Ingen fara!' Brilljant!"
Vänder mig om och vinkar samtidigt som jag säger "Det var så lite så!" och inser inte vad jag sa förens jag har klivit av planet och är halvvägs till terminalen.
Då känner man sig lite dum.
I found habbo again after 4 years.. NOSTALGI
Usch, måste komma igång med träningen igen!
någon här som samlar på frimärken? I fredags kom en gubbe till oss och prata om en frimärksköubb (det hade något med skolan och göra ) och om man vill kan man gå på någon klubbgrej imorgon och få frimärken xD haha ska göra det!! låter så kul
Jag och några kompisar rollspelade via skype. Mina föräldrar kom in i mitt rum och sa att det var mat. Vi typ rollspelade något gammalt kungarike (becase of aswomenss) och jag sa till min kompis som spelade drottning: "Im sorry your highness, but i have to go eat now. Hon: "That is ok. You will not get punished, you do not have controll over your overlords, witch is your parents. And me. And your parents. But mostly me." xD
HUNDRA - bara för att jag kan.
// Anka
#101 OMG HOW CJUT
// Anka
Fint anka! :D och awwww vilket söt bild #101 😍
Skön träning idag, samt yoga. Köpte lite gottefrukost när jag ändå höll på! :)
#101 ÅH! Svarta mopsar är bland det finaste som finns 😍
Fy tusan vad med snö, sydsverige var tydligen värst drabbat i landet sa dem på tv. Har ju inte kommit lite snö, hade ett ****** att köra hem från jobbet, glad att sambon körde men fy sjutton! Hoppas vi får behålla strömmen
Ååh, är dönervös! Om ungefär en halvtimma börjar dagens sista lektion, där vi ska redovisa våra resultat av de projekt vi jobbat med några veckor. Jag ska prata om kulturella identiteter med fokus på religiösa sekter, på engelska, i ca 20-25 minuter. Inför en grupp på ungefär 50 personer (två klasser). Känner mig mest bara panikslagen just nu. 😐
#107 Lycka till! Jag håller tummarna om att allt gick bra! 🙂
#108: Tack! Det gick mycket bättre än jag väntade mig, så jag är nöjd. 🙂
Jag och två av mina kompisar rollspelade igår, en av Mina kompisar som heter Emma, och en annan som heter Hanna. (Vi Skyperollspelade. x3) Emma var "the Queen of Life and Death" (skumt, jag vet. xD) och hon dödade Hanna, och jag ba: "Hanna! Noo! D: Bring her back to liiife! ;n;" Emma: "Ok, but then there is one thing that you and Hanna have to do for me…" Jag: "What is it?" Emma: "Well, you have to write a contract with me, tobe my servants until i feel that you have served your purpose and give you your freedom back." Jag: "Fine…" Så hon återupplivade Hanna, och sen sa Emma åt oss att göra en massa saker, vilket vi var tvungna att göra, därför att jag hade skrivigt på kontraktet. Efter ett tag var Emma tvungen att gå och äta. Emma: "New rule, the one of youwho speaks without askin for premission will be punished." Så skulle vi se hur länge det höll innan någon av oss pratade utan tillåtelse. När Emma kom tillbaka: Hanna: "Greetings, Queen." Emma: "Hanna you are gonna get punished for not asking for premission to speak." Hanna: "F-ordet my liiiife…"
Deltidsanställd tills vidare på katthemmet :)
Jobba med avtalsbestämd lön 4 timmar om dagen varannan månad med start på måndag.
På väg till skolan.. Första tåget var försenat så jag missade det andra :( nu blir jag sen!! Det positiva är i alla fall att det är helg snart :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tårar. :'(
Alltså snart kommer jag gå sönder, gå i ide, spricka.. whatever - om jag inte får en kille att bry mig om. Vill ha ett förhållande. Vill älska någon, ha någon att hålla om och pussa på..
Finns inget jag stör mig på mer än par som är lyckliga just nu.
Asså herregud, världens läskigaste sak hände innan.
Hörde hur min mamma ropade på mig och hon höll på att svimma och hade ont. Jag hjälpte henne och så sen ville hon gå på toa så jag hjälpte henne upp och höll i henne och när vi var i hallen så började hon gå snabbare och bara föll ner på golvet. Hon svimmade och var helt omedveten och allt. Jag var så rädd, var tvungen att ringa pappa så han kom hit. Fick typ panik, var så rädd. :(
Herregud stackars min lilla mamma <3 jag vet att hon alltid har haft lätt för att svimma men har aldrig upplevt det själv. Att se henne bara ramla ihop var det värsta jag någonsin har upplevt :(
mammi <3 :(
långtråkiga nätter slutar alltför ofta i en impulsiv piercing..
#118 Oj, jag kan tänka mig att det var väldigt obehagligt. 😕 Jag skulle också bli livrädd. Mår hon bättre nu?
JAG KLARAR INTE AV dETTA asså på the vampire diaries så hände det en bra sak, sen sket allt sig riktigt!! tyckte verkligen synd om katherine om det där med hennes barn, och aen så gör hon så mot elena!! och Damon är så snäll och bara åhhhhh och så går hon därifrån.. Hoppas katherine försvinner, häxa är hon Blir så ledsen och helt huxuhsikao :( USCHCH på katherine och hennes onda dotter klämde sönder en stor hårklämma för jag blev så argggg
#120 Ja hon mår bättre nu som tur är :)
#123 Så bra! 🙂
#122 Ja asså ååå jag hatar kathrine!! men blev arg på elena! asså när kathrine var där nere och skulle ta över elenas kropp och elena kom fram.. Alltså varför dödade hon inte dottern och den där kvinnan?!?!
Hon slog ner dom hon kunde hur lätt som helst dödat dom!
Hade hon bara dödat dom så hade inget av detta hänt! Guud blev arg på henne där >:[
#125 JA!! :'(
Hon förstör ju för Damon och Elena hela tiden..
ELLERHUR!! visst, hon va säkert chockad och så men hon kunde ju bara dödat dem. GUD vad arg jag är
Hoppas innerligt att Damon får reda på att det är Katherine i Elenas kropp, annars vet jag inte vad!
En fråga förresten, vad tusan är skillnaden mellan Katherine Pierce och Katerina Petrova? Är inte det samma person?
Vem känner att det inte riktigt finns någon mening ed varför vi är här? På jorden?
#126 Det är samma person :P Katherine Pierce hette först Katerina Petrova men bytte namn :)
#127 Det finns ingen riktigt mening med att vi finns. Vi föds här och sen pluggar vi sen arbetar vi sen tar vi en vila tills vi dör.
Vi föddes inte med en anledning. Tror jag.
Men det är därför man får skapa sin egen anledning till att leva. Jag har försökt tänka på det hela mitt liv, och det finns inte bara ett svar.
Du får hitta din mening med livet just nu, och i framtiden kanske ändra den anledningen.
Själv just nu lever jag för att skapa en familj när jag blir äldre. Och att lära mig så mycket jag kan om allting. Jag lever inte för att arbeta och sen dö, jag lever för att jag vill leva. Och för att skapa en familj.
Just nu gör jag det iaf.
Jag kanske hittar en annan anledning till att leva i framtiden. Men tror inte att alla människor finns av en anledning. Vi finns för att vi finns. Vi bara finns, det är så det är.
Vi har ingen riktigt mening med att finnas.
Så vi får hitta våra egna meningar med att finnas helt enkelt. Men tänkt inte stort som "varför alla människor finns" tänk mindre, på det som spelar roll: "varför jag finns".
Hitta din egen mening med att finnas.
Vi kom inte hit med en mening. Så vi får skapa vår egen mening ;)
#118 aj då, det påminde mig om när min lärare ramlade ihop på en utflykt:P
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#128 Jaha, då fattar jag xD hahaha tack
Såg först Mello. Nu nya Sherlock😃☺
Ohhh oupsie nytt klotterplank :')