Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettbilder
Läst 11808 ggr
Jessicahagstrom94
38

Är det bara jag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara jag här som har olika ögonfärg? alltså helt olika? :)

[Spökriddare]
2

😍

Så himla fina. Har aldrig sett någon med helt olika färger. Min morfar har ett ögat som är 50% brunt och 50% blått och sen ett "vanligt" öga. 

Som sagt; Har aldrig sett någon men ena blått och andra brunt.

[Tilde]
2

Det är ju inte så vanligt :) Känner ingen som har det, men däremot känner jag en som känner någon som har ett brunt och ett blått öga (tror jag det var). 🙂

Jag gillar den blåa färgen, den ser så lugn och mysig ut ^^

[MikeW]
1

har du lust att byta ögon? xP

Haha, nä men jag har alltid velat ha olika ögonfärger! Tycker det är så himla fantastiskt.
Det typ sticker ut, och det ser så coolt ut. I love it :P

Fridaaaa
1

Läckert :P

Min sambos ögon ändrar med färg ibland. Ibland är det brunt i dem, ibland inte osv :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rocklover]
1

:P super snyggt!!!! :D känner ingen som har två olika ögonfärger….fast..mina ögon ändrar färg ibland O.o

Jessicahagstrom94
1

#1 men det är ju också coolt, 50/50 i ögonfärg på ett öga :D

#2 nej jag vet, det var därför jag ville se om det fanns någon mer än jag här, hade vart lite roligt att hitta någon :) min kusin har ett grönt och ett blått, hehe :D

#3 Haha nja, jag gillar mina ögon så jag vill nog ha kvar dem ;) tycker också det är coolt :D

#4 Tack! hehe det är ju också lite kul :) 

#5 det är nog vanligare att ögon ändrar färg än att man har två helt olika :) tack!

Tack allihopa!

Afturelding
1

Jag känner en som har ett blått och ett grönt utan blandning av varandra :) Dessvärre har han nog inte iFokus ;)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Itchy
1

jag har en nära vän med ett blått & ett grönt öga, ngt som beror på att han har Waardenburg syndrome (vilket är en vanlig orsak till Heterochromia)

You can't spell Bitchy without Itchy

JossiMelon
21

Jag känner ingen som har olika färg på ögonen. Men jag vet att mamma kände någon när hon var yngre. (Som dock inte lever längre)
Det var en äldre dam. Och hon sa att när hon blängde på en med det bruna ögat så låg man illa till. 😉

[Tilde]
2

#8 Intressant! Googlade precis det: http://ghr.nlm.nih.gov/condition/waardenburg-syndrome

Hade ingen aning om att det fanns en sjukdom där det var vanligt :o

Itchy
1

#10 visste inte heller om det innan jag träffade honom :)

men jag läste på som en galning om det, och tkr att det är en jättehäftig sjukdom 

(han har dessutom vit lugg)

[Tilde]
1

#11 En sjukdom är väl inte häftig, hah, men intressant! Som jag förstod det fick inte alla heller nedsatt hörsel? Hur gammal är din kompis? :)

Itchy
1

#12 nej jag vet, men jag hittade ingen bättre förklaring (brainfart)

men det är en väldigt intressant sjukdom för de som är intresserade av genetik (som mej)

[trabajo]
0

#11 Oj, så lika dom var!

Jessicahagstrom94
1

#7 vad kul! nä, intressant att veta vilka som känner någon som har det också såklart :) det är ju inte så vanligt.

#8 Åh okej! Det har inte jag i alla fall :)

#9 Haha så pass! kanske ska ta och blänga på folk med mitt bruna med ;) 

#11 Men gud! Vad coolt :D (det där med färgpigmenten osv) han har alltså inte färgat håret något? Man ser inte så stor skillnad i ögonen på den bilden, eller är jag blind? kanske är alldeles för van vid min jätteskillnad för att kunna se en liten skillnad xD

[Tilde]
1

#15 Jag ser tydligt att höger öga är grönt och vänster är blått (såvida bilden inte är spegelvänd, då är det tvärtom) xD

Jessicahagstrom94
1

#16 Ja, klantig som man är så skrev man det där innan man ens hade förstorat upp bilden xD såg ju tydligt jag också när jag förstorade bilden, haha.

[Tilde]
1

#17 Hahah så kan det gå 😃

Itchy
12

#15  han är född med vit lugg, men den har växt lite med åren

och jag tkr att det syns rätt tydlig skillnad på hans ögon på bilden :P

och TS, no offence, men du har väldigt karaktärisktiska tecken på en mildare variant av Waardenburg (näsroten & ögonen)

och du nämnde att ngn av dina släktingar oxo har heterochromiska ögon, och WS är ärftligt & finns ofta inaktivt i släkten ett tag innan ngn visar tecken på det 

#11 såg inte frågorna förän nu, han har grad 2 av sjukdomen, vilket även är orsak till att han är döv på ena örat, han är 21 år gammal

Jessicahagstrom94
1

#19 Läskigt! Men jag har inte det. :)

[Tilde]
1

#19 Okej! :) Även om man har sjukdomen behöver det väl inte betyda att man får vita hårslingor eller nedsatt hörsel? Eller får alla det?

Itchy
1

#19 nej det är långt ifrån alla som får pigmentförändringar eller hörselproblem, många vet inte ens om att de har sjukdomen, eller att den ens existerar, och tyvärrvet inte ens många läkare om den heller

Jessicahagstrom94
1

#22 Uschdå! tänk om jag går runt och har det..? men det är väl inget farligt vad jag förstått, jag har nedsatt hörsel på ena örat också.. NÄ men gud nu ångrar jag att jag gjorde tråden xD nu blev det bara läskigt här.

fast det behöver inte betyda att jag har den sjukdomen även om jag har olika ögonfärger och nedsatt hörsel på ena örat…?

[trabajo]
3

#23 Det är ju inget farligt och det gör dig inte till en annan person än du var innan du fick reda på det 🙂

[Tilde]
4

#23 Haha men aww <3 Även om du skulle ha sjukdomen så är det ju inget som påverkar dig (uppenbarligen, du har ju inte ens vetat om att den har funnits)! 🙂 Vill du kan du ju gå till en läkare och prata om det, så kan h*n eventuellt ge en diagnos - eller säga att du är sjukdomsfri! I vilket fall som helst så är det fortfarande häftigt med olika ögonfärger som du har! 😃

[trabajo]
1

#23 Nej du måste inte ha det, fast det är ju större chans att du har det eftersom att du har olika ögonfärger och nedsatt hörsel. Men det behöver inte betyda att du har det ändå!

Itchy
4

#23  du kan nog höra med en läkare om att göra ett gen test & se om du har det eller om allt är en skum slump, för det kan ju vara bra att veta om man bär på en ärftlig sjukdom om man vill skaffa barn ngn gång framåt i livet, men det är en helt ofarlig sjukdom, så du bör inte oroa dej…jag brukar beskriva det för min vän att "det är ngt som gör en ännu mer unik, mer än en på miljarden, och det är ngt som får en att stå ut & göra intryck på folk"

jag beklagar verkligen om jag gjort dej orolig eller skrämt upp dej

men jag hajade till lite & tyckte att jag kände igen tecken på WS rätt tydligt från vad jag läst & från vad min vän berättat

Jessicahagstrom94
1

#24 Det är sant :) har ju levt med det utan att veta om det isåfall, om jag nu har det. 

#25 Haha!😮 ja.. tror jag ska börja med att säga det till mamma xD

Men.. det BEHÖVER ju inte betyda att jag har det.. eller? haha åh :( 

Jaja, ingen har ju någonsin klagat på mitt utseende så det är ju bara att leva med det isåfall :) är glad att det inte syns så överdrivet mycket på utseendet om jag nu har det. Ja alltså, om man inte vet om sjukdomen för då vet man ju dom där små tecknen som t.ex. näsroten tydligen. ;)

Fick en kommentar förut för några år sedan på min blogg;
- menar inget illa men vad har hänt med ditt ansikte? 

då bah "jaha, tack?" :o

helt ärligt, ser jag typ "handikappad" ut eller som om jag har någon sjukdom? ser det jättemycket ut som så isåfall?

Jessicahagstrom94
1

#26 missade ditt inlägg när jag skrev här över :)

#27 Okej, det är ju sant. :) nejdå det är lugnt! bara att leva med det isf xD

Jessicahagstrom94
1

Värt att tillägga kanske kan vara att både pappa och min faster har likadan näsa som mig, men inte olika ögonfärger. däremot föddes min faster döv.

Itchy
7

#30  då är det nog med all säkerhet Waardenburg du har, men som sagt, sätt dej & läs lite om det, och kontakta en läkare & se om det går att fastställa om det är det eller ej

[trabajo]
13

#28 NEJ du ser absolut inte handikappad ut! Men man kan se likheter mellan dom som har den sjukdomen. T.ex, näsan och ögonen. Men även fast personer med den sjukdomen liknar varandra så ser ni inte annorlunda ut än alla andra personer! 

Jag tycker att du är fin och har jättefina och coola ögon. Du ser inte mer annorlunda ut än någon annan person och du är ingen som man reflekterar över typ "Vad konstig hon såg ut". DU ÄR FIN OCH SER INTE HANDIKAPPAD ELLER KONSTIG UT!

[Tilde]
2

#28 Jag tycker inte alls du ser sjuk eller "konstig" ut, ärligt talat så tycker jag att du är superdupersöt! 😊 Men du har faktiskt en speciell ögonform som påminner om den sjukdomen tycker jag (exempel: http://www.units.muohio.edu/waardenburgsyndrome/nasalroot2.JPG), fast det är ju inget dåligt heller! Jag hade inte ens tänkt tanken att du kanske hade en sjukdom innan Itchy tog upp det! Du är som sagt jättefin! ^^

Jessicahagstrom94
0

#31 …😕😐

Amorell
5

Det är hur vackert som helst med olikfärgade ögon! Unikt och häftigt, och det gör dig vacker och exotisk! Bara för att det finns ett namn på din "unikhet" gör det inte till något dåligt 🙂

~ Ysmn

Jessicahagstrom94
3

#32 tack så mycket :) det värmde. Jag kan också se likheter och det var faktiskt det första jag reagerade på när jag såg bilder på folk med den sjukdomen, även min kusin påminner dom om.

#33 Tack fina du!🙂 Jo, jag såg det jag också. 

Menmen, har jag levt med det i 18 år utan problem ska jag väl ändå kunna fortsätta utan problem, jag litar på er att jag inte ser konstig ut, haha :) 

#35 Tack så mycket! så rätt du har i det du säger, det gjorde mig glad :)

[trabajo]
1

#35 Precis!

Jessicahagstrom94
0

Vad underbart snälla ni är :)

Jesperlinden97
0

Ååh, jättefina ögon! 
Du passar i det jättemycket! Om du hade fått välja en av färgerna, vilken hade du valt då?

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Jessicahagstrom94
0

#39 tack så mycket! jag hade valt blåa :) 

(borde ingen läkare på 18 år ha kunnat ge mig en diagnos om det är den sjukdomen? jag menar, jag är hos en läkare varje år och har varit flera år i rad i uppsala när jag var liten pga lindrig ryggmärgsbråck.)

Oj men hoppsan vad mycket ni får veta om mig i den här tråden! 😞

[Tilde]
6

#40 Tror faktiskt att många läkare inte vet mycket om sjukdomen. Tar du själv upp det så kanske det tänds en glödlampa vid dem och de vill testa dig. ☝️

Itchy
1

#40 många läkare vet inte heller om sjukdomen tyvärr :/

Jessicahagstrom94
0

#41 då ska jag försöka komma ihåg det tills nästa gång jag träffar en läkare/sjuksköterska/doktor! *skriver upp* haha🤪

#42 Så pass.. jaja, bara att leva med det som sagt, inga problem :) 

min pojkväns reaktion var att jag ändå är så vacker så och att även om jag har det så tänker han minsann stanna, men han är nog ändå lite "nej du har det inte" för han påpekade att det säkert bara är heterokromi eller nåt :) haha!

[Tilde]
0

#43 Fast heterokomi kommer oftast från sjukdom eller liknande, MEN vi får som sagt se vad en läkare säger, istället för att sitta här och spekulera. 🙂 Självklart kommer din pojkvän att stanna hos dig i vilket fall som helst när du är så söt och snäll! hihi

Jessicahagstrom94
0

#44 ja, jag läste det också men jag tror att min pojkvän måste ha missat just den delen, haha :) precis, vi får se. 

det är ju som sagt inget jag har lidit av förr så varför ska jag göra det nu, så länge folk inte tycker att jag ser skum ut är jag nöjd :)

Itchy
3

#45 du är hur vacker som helst, och jag verkligen älskar dina ögon :)

jag älskar min vän galet mkt, trots att han ser annorlunda ut & trots att han har ett "handikapp"  och man älsskar väl ingen endast för deras utseende ?? din pojkvän älskar dej för den du är

Jessicahagstrom94
0

#46 Tack! :)

Självklart! Det skulle jag också göra om jag hade en handikappad vän eller en vän med en sjukdom :) jag bryr mig bara om hur personen är som person, inte hur han/hon ser ut. din vän är jättefin så tro inte att jag tyckte han såg skum ut nu för det tycker jag inte! :)

Jojaton
0

Jag har en vän/bekant som har ett brungrönt och ett blått (tror jag det är, är lite osäker på vilka färger hon har - vet bara att hon har två olika) öga :)

Johanna - Instagram

Jessicahagstrom94
0

#48 det låter jättefint! :) eller ja, det ÄR fint!

Underbarn
0

Jag har gått i samma klass som en med ett blått och ett brunt öga, som dig TS :)

Jessicahagstrom94
0

#50 Kul! :) jag har bara sett det på min kusin och mig, och några djur :)

Itchy
0

jag har en kanin hemma med ett blått öga (med lite brunt)  och ett brunt öga (med lite blått) 

och han klickade direkt med min vän som jag nämt ovan :P

och så fort han är över så blir kaninen galen & vill komma ut & hälsa ^_^

men det är nog mer ovanligt hos människor, jag personligen har bara sett/träffat 4 personer någonsin med heterokromi :)

Jessicahagstrom94
0

#52 Åh vad coolt! har aldrig sett en kanin ens på bild med såna ögon :D

Itchy
0

ska se om jag inte kan hitta ngn bra bild på hans ögon :)

Itchy
1

detta är herr Kryptonit

(väldigt gammal bild från första dagen jag hade honom, och jag hade ingen aning om hans underbara ögon när jag köpte honom,så jag var lite smått chockad)

Jessicahagstrom94
0

Men, så fint! stolt ägare av den kaninen kan jag förstå :)

[Tilde]
0

#55 Hade också en kaninunge med ett brunt öga och ett halvt blått halvt brunt :) Kanske kommer fler i den kommande kullen ^^

Lavèn
0

tycker det är skjut häftigt! Du ska vara stolt över dina ögon :D

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Jessicahagstrom94
0

#58 Det är jag :) tack!

AmandaJE
0

Dina ögon är jättefina!! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Jessicahagstrom94
0

#60 Tack så mycket! :D

IceLinn
0

TS du har verkligen super fina ögon! Coolt :D

Har bara hört talas om folk som haft olika färger men aldrig sett någon.

Den enda jag vet som har ett brunt och ett blått är min häst ;)

Underbarn
0

#55 Det där är inte särskilt ovanligt hos kaniner :)

Linnsipinnsi
3

Jag har ett blått och ett brunt :)
Synd inte så bra på bilden men men :p

Mitt blåa är inte lika klar blå som ditt utan mer blå-grå. :)

lisora
0

Om det är heterokromi du har har du tydligen samma "sjukdom" som både Mila Kunis och David Bowie, så tycker du kan vara stolt ;)

För övrigt tycker jag att det är sjukt häftigt, har bara sett personer med lite annorlunda färg på ögonen, aldrig någon som verkligen haft ett brunt och ett blått!

Jessicahagstrom94
0

#62 Tack så mycket! Så fint med hästar som har så. :D

#63 jag har då inte sett det förr i alla fall. :) eller ja, kanske inte har tänkt på det rättare sagt, syns ju inte så överdrivet mycket om man kollar lite fort.

#64 Åh vad kul att det är en till här som har det! :D Är du också nöjd med det? 

#65 Det vet jag inte vilka det är faktiskt😞 tack så mycket :)

Linnsipinnsi
0

#66 Ja nu gillar jag dem, tycker det är coolt att det är annorlunda :)
Men när man var yngre gillade jag inte alls det men nu skulle jag inte vilja byta :D

Itchy
4

#65 dawid bowie har inte heterokromi, hans ena öga har en fixerad pupill efter ett hårt slag som barn -.-

Jessicahagstrom94
0

#67 Okej :) bra det! jag vet inte vad jag tyckte när jag var mindre, vad jag minns har jag alltid varit nöjd :)

Underbarn
0

#66 wienertecknade kaniner kan ha det. Vanligt hos lejon, rex och teddy :)

Jessicahagstrom94
0

#70 Okej :) intressant att veta!

Däremot ser jag inte såna kaniner ofta i verkligheten, har bara haft dvärgvädurar med "vanlig" päls och på djuraffärer har jag nog inte sett såna ögon heller. :)

Linnsipinnsi
0

#69  Det är ju bra :D
Dina ögon är superfina!

Jessicahagstrom94
0

#72 tack detsamma! hih :D

Juliaskaniner
0

Superfina ögon! Mina ögon ändrar färg helt, och det beror på vem jag har ögonkontakt mycket med. :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Jessicahagstrom94
0

#74 Tack! hehe okej 🙂

Linnsipinnsi
1

#73 Tack :D

[morotochcesse]
0

Jessicahagstrom94 jag tycker dina ögon är fina även om det är olika färger menar det från hjärtat 🙂

Jessicahagstrom94
0

#77 Tack :) jag har inga problem med att det är olika färger, det är det jag också gillar. :)

Sync
0

Åh coooolt! Jag som går runt och är nöjd för att jag har en stor brun fläck i mitt högra öga.. xD

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Jessicahagstrom94
0

#79 Haha men det ska du ju vara nöjd över! :D

Greigh
0

Min kompis farsa har waardenburg syndrome.
Han hade bruna ögon tidigare, men dom blev blå-gråa med åldern.

Min sambos mormor har ett blått och ett grön/gult öga.

Jessicahagstrom94
0

#81 Okej :) häftigt.

dermot
0

En kompis till vår familj har ett grönt och ett brun-gult öga. Jättehäftigt! 

Du är jättevacker Jessica (gissar jag på att du heter)! 🙂

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Roonja
1

En nära vän till mig har enn grönt och ett brunt öga. :) Jag tycker det är riktigt fint. 🙂

dermot
5

Kom på att jag känner en häst som har likadana ögon som TS! :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Jessicahagstrom94
0

#83 åh, fint!
tack så mycket😇 Ja, så heter jag ;) 

#84 Också jättefint! 

#85 Åh, en sån häst har jag också sett i verkliga livet, en som stod där jag hade ponnytrav för många år sedan :D

Felicia1997
0

En av mina gammla lärare hade ett blått och ett brunt öga :)

instagram: felicia_1djb

FritZzJävel
0

Jag har som någon skrev innan ett helt blått öga och ett som är halva blått och andra halvan brunt ^^

~ ♥  fritzzjavel.blogg.se   ♥~ 

Jessicahagstrom94
0

#87 Okej :)

#88 Fint!

Weasley
0

Asså dina ögon är ju fantastiskt vackra!

Trololololololololololo

KaiPon
0

Hela denna tråden får mig att tänka på creepypastan Symmetry…

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Alli123]
0

Jag känner en tjej som har ett brunt och ett grönt! :)

Itchy
3

TS gjorde du ngn koll hos läkare ang Ws ??

satt och tänkte på denna tråd härom dagen, och så poppade den upp idag, så passar på att fråga

Jessicahagstrom94
1

#93 Nej och jag vill inte heller, räcker med de problem jag redan har med mig själv. Behöver inget mer bekräftat. 

#90 Tackar :)

#92 Fint :)

[Glitterregn]
0

Men gud vad häftigt att ha olika ögonfärg! Jag visste faktiskt inte att människor kunde ha det, jag har bara sett hästar som har det. Jag har tyvärr brunt på båda. Skulle vara häftigt att ha olika färg :)

[Lilyz]
0

Åh du är så otroligt vacker! Och dina ögon är fantastiska! :D

Jag har aldrig träffat någon människa som har olikfärgade ögon men en av våra hundar (husky) som vi hade när jag var liten hade ett brunt och ett blått öga (ganska vanligt hos den rasen) så jag tänker på henne när jag ser dig! :D

linn8
0

Jag har ett grönt öga och ett brunt:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

emma2
0

#97 wow kan du ta bild?😃

Spade
0

Har en gammal kompis som har ett brunt och ett gråblått öga :)

Jessicahagstrom94
0

#95 Jag har också sett hästar som har det, har sett det på katter också :)

#96 Tack så jättemycket!🌺
Aww, jag älskar den hundrasen :) hon måste ha varit otroligt vacker.

#97 Roligt med en till som har två ögonfärger! :)

#99 Coolt! 

Det känns som att det är störst skillnad och syns mest om man har som jag, ett brunt och ett blått. Det är ju liksom så olika färger så det är inte klokt. Ett brunt och ett grönt eller blått och grönt är ju liksom litelitelite mer neutralt?

Roonja
4

Jag som är lite genetiknörd har två kompisar som har ett blått öga och ett brunt. Deras föräldrar har dock blåa ögon. Dessa är inte alls släkt. :) Jag har pratat med dem och så långt dem vet så har var och en bara en brunögd i släkten.

Bruna ögon=dominanta, vilket betyder att minst en av föräldrarna måste vara brunögda för att barnet ska bli det. Det kan alltså inte bli brunögda barn om föräldrarna är blåögda.

Blåa ögon= Ressecivt, alltså måste båda föräldrarna bära på blåa ögon för att ett barn ska få det eller så måste båda eller en vara det och den andra bär på blåa ögon. Blåa ögon kan alltså uppkomma om båda föräldrarna har bruna ögon, men dem måste bära på blåa ögon.

Så nu funderar jag varför det kan bli så att de har fått ett brunt öga, även fast brunt är dominant, kan det bero på dolda gener? Någon som har en aning?

Hamsterlycka
0

Jag hade en med ett brunt och ett blått som gick i min gymnastik när jag var liten. Hon började ny i vår grupp och såfort jag gick fram till henne sa jag, ganska högt "MEN HERREGUD, vad har hänt med dina ögon?!?!" Haha. Hon skämdes tydligen för sina ögon vilket jag dock inte kunde förstå varför men blev nog lite "rädd" haha. Får väl skylla på att jag var typ 8-9. ;) Sen var det även en som gick på min skola som hade det. Tycker det är häftigt. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Flöffo
0

Rektorn i min förra skola har också ett blått och ett brunt öga. 🙂

//Flöffo

[EmmiieErixon]
5

nu vet jag att detta inte är riktigt samma sak men min kissemisse har oddeye med…tänkte jag kunde visa bara för att det är så häftigt…har även en häst som har en antydan till annan färg i sitt ena öga :)

Jessicahagstrom94
2

#104 En sån katt vill jag ha, de är så vackra! :)

[EmmiieErixon]
0

#105 åh tack han är en Norskskogkatt men han är väl lite av one of a kind :)

Spooki
0

Jag har en klasskamrat som har ett grön-brunt öga och ett blå-grå.

Jag märkte det för några veckor sedan blev jätte svart sjuk!😡😂

Jag tycker att du har jätte fina ögon!🙂

Åhh NINJA Ninja

KaiPon
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack, nu måste jag lyssna på Cry reads Symmetry igen. x3

Varning!

Lyssna på egen risk!

Symmetry är en creepypasta och är inte för känsliga lyssnare. Tro mig.

Sparkle
0

Dina ögon är jättevackra i vilket fall som helst, coolt!

Stressa inte...

MEN SKYNDA DIG DÅ!

Jessicahagstrom94
1

#107 Haha okej :D tackar!

#108 Vad har det med mina ögon att göra? Eller va? 

#109 Tack :)

Sugar Mist
1

#108 Den.. videon..*spyr*

-

KaiPon
0

#110 Människan som 'berättar' har två olikfärgade ögon. inget för fainthearted dock. En riktigt beskrivande och äcklig creepypasta. Cry är för bra på att göra galningar. x3

#111 Well… I DID put up a warning. Men Cry läser den så sjukt bra.

Matte516
0

jättevackert!!!!

Hälsiningar från mig

Jessicahagstrom94
1

#113 Tack :)

[EmmiieErixon]
1

Den videon va inget annat än hemsk och äcklig! Tycker inte ens den har nått här att göra 🤔

KaiPon
0

#115 Okay. Om den modereras bort förstår jag det, men vi får se. Jag är helt ok med att den tas bort. ^^

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.