Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 467 ggr
[Tilde]
1

The pastels

Annika, Nicole och jag har bildat gruppen The pastels, vilket går ut på att vi under påsken (eller i Nicoles fall förmodligen efter påsk?) ska färga håret i pastellfärger! 

Jag har därför skapat ett evenemang på Facebook för alla som är intresserade av att också färga håret i pastellfärger. 😂 Alla som vill gå med kan PM:a mig sin Facebook.

Detta är en rolig grej för alla oss som tycker att livet är för kort för "tråkigt hår"* och därför vill färga håret i fina pastelltoner. 😉 Därför är alla som vill vara med välkomna! Kanske kan vi göra det till en stor grej, vem vet! haha

*Alla med naturligt hår har såklart inte tråkigt hår. Jag tycker att mitt hår är tråkigt och allt är ju faktiskt lite roligare i färg ;)

[rumelle]
1

Nja, jag har färgat mitt hår svartbrunt i över ett år nu. Så jag tror inte att jag skulle kunna få det tillräckligt ljust för pastellfärger ens om jag blekte sönder det totalt. Är inte sugen på 1cm stubb även om den är pastellfärgad. ;P

[Tilde]
0

#1 Haha synd ;) Vore kul om någon annan är intresserad i alla fall :D

KaiPon
0

Låter kul, men jag håller mig till Red Passion och Atomic Turqouise x3 Har inte så mycket pengar att lägga på färg just nu heller.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

dermot
0

Yeah! :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Clementinbarn
0

Testat alla möjliga färger på mitt hår innan men har nu kommit så nära min naturliga färg jag kan så jag tror jag låter bli även om det vore roligt att ha lite färg på håret igen! 😉

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

:holmgreen:
0

Längtar! :')