Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 885 ggr
stinakrok
0

Vilken VS luktar godast?

Hej! Tänkte bara fråga vilken Vistoria's secret bodymist som lukar allra godast? Har tänkt att beställa 2 st, så skriv helst de 2 som luktar godast :-)

HästMunken22
1

Mango Temptation har jag och den luktar jättegott! Den luktar inte jättesött men luktar absolut mango. Pure Seduction ska tydligen lukta gott också, men den kan jag inte uttala mig om.

[Xani]
2

Pure Seduction och Coconut Passion har jag, och de luktar jättegott båda 2🙂

[MiniPim]
0

Aqua kiss är den absolut godaste!!

Retrieversaga
0

Jag har sheer love och coconut passion, båda två luktar jätte gott!. vill du ha en lite "frächare" lukt så skulle jag rekommendera aqua kiss :)

sedan så har en kompis till mig midnight dare och amber romance  som jag luktat på och de luktar luktar jätte gott!  ;)

Juliaskaniner
1

Pure seduction! 

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[Lupse]
1

oh.. har så många favoriter! Kan inte bara välja två, så väljer 4, Secret Craving, Coconut Passion, Berry Kiss och Secret Charm :)

Den populära pure seduction bli jag illamående av, luktar alldeles för sött och "kladdigt" och i min skola kallas den för "bitch" doften..

Revolt
0

Hello darling och coconut passion är mina favoriter iaf!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

silverfiisk
0

Vet inte vilken typ av doft du gillar, men jag tycker att mango temptation och strawberry & champagne luktar godast :)

Djuralex
1

PURE SEDUCTION och LOVE SPELL!!!! Det är både mina personliga favoriter men också de mest kända av alla (för att lukta gått alltså)

Halcyon
1

Such a flirt och pure seduction är mina! :)

we're always chasing that paradise

Andreag00
0

Coconut passion och Secret charm

Wille, Puffe, Doris 

[MiniPim]
0

Gud va många som gillar coconut passion! tycker den luktar fööör sött xD

Wellcraft
0

Love spell

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Halcyon
0

Tycker inte coconut passion luktar så himla gott… kan dock vara för att jag inte är så förtjust i kokosnötsdoft. Dom jag har för övrigt är Love spell, pure seduction, strawberries and champagne, cocnout passion och such a flirt. Tucker alla luktar gott, men pure seduction och love spell är väldigt lika i doften!

[zandra0520]
0

Jag gillar Secret charm, Hello darling, Sheer love! Allra mest Secret charm…

stinakrok
0

Jag har coconut passion och pure seduction.

Har funderat på att beställa love spell, such a flirt, mango temtation eller sheer love.. Men jag vet inte. 

Har bara luktat på mango temtation av de, och jag tror jag tyckte att den luktade gott.

Vilka luktar godast av: Love spell, such a flirt, mango temtation och sheer love?

säg 2 :')

Halcyon
0

Det är så svårt att säga "vilken som luktar godast" då alla har olika tycke och smak. Min kompis tycker t.ex att Love spell luktar rengöringsmedel medans jag tycker den luktar huuuur gott som helst. Så det är så olika :)

Andreag00
0

love spell och mango temtation

Wille, Puffe, Doris 

Gerbilles
0

Aqua kiss!