Tonåringar i Skåne!
Hej undrar om det finns några killar och tjejer här i åldrarna 13-16 ungefär som bor i Skåne? Skriv gärna lite om er själva, typ vart i Skåne i bor ( ni måste absolut inte skriva om det är känsligt och självklart inte adress och så utan bara stad!) Er ålder, intressen, och något övrigt! Detta är jag! MALVA,14 år, jag bor i Höör, en otroligt liten stad/by i hjärtat på Skåne! Mina intressen är spela, va med kompisar, sjunga, träna drama, och dansa! Jag älskar katter jag har 3 stycken ska köpa en 4de nästa sommar. Och en bild på lilla mig :D
Höör har jag faktiskt varit i. Bodde i Skåne ett år för att plugga. I Glimåkra verkade det finnas en hel del tonåringar, märkte jag, haha.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#2 jo visst finns det en del tonåringar men det flesta är "badboys" Spännande att du har varit här, haha Höör är ändå lite poppis trots allt ;)
#3 Höll mig mest i Glimåkra dock, då det var där jag bodde/pluggade (Glimåkra Folkhögskola). For till Stehag för att se Overworld någon gång, träffade på ett par tjejer i tonåren där också.
#5 Jag läste Allmän Linje, inriktning Japan. Oh, jasså? Då kanske man stötte på din pappa nåt? :)
Jag bor nära dig då, Hörbybor här. ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 så trevligt :) nästan grannar ju! Haha
Jag heter Sophie och är 16 år. Bor i Båstad, strax utanför Ängelholm, skåne. Djur och dans är mina intressen, och utbildar mig till undersköterska på gymnasiet :) !
Du påminner om en som heter Kajsa :)
Jag heter Jesper och är #8 's ''gamla'' klasskompis, vilket betyder att jag också bor i Hörby ;) Jag är 15 år (16 om två veckor, woop woop).
Pluggar första året på gymnasiet till musikalartist, roligaste ever!
Älskar mat, och musik, och dans… typ så ja… haha, orkar inte ladda upp bild. xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#2 jag bor i byn bredvid glimåkra. Kommer från broby 20 min utanför kristianstad
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Ängelholm här! :D
Jag heter Tova och är 14 år. Bor i Lund. 😃 Spelar innebandy & är en riktig bok och serienörd. Älskar att baka också. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Jamie här! Bor i Sjöbo och är 15 år.. Hästar och Hundar för min del, hobbyrider och tävlar internationellt med mina hundar. Första stora hästen jag ägde fick när jag var 5 år gammal och min första *stjärna* till hund fick jag när jag fyllt 9 år. Tävlat med hundar sedan jag var 3-4 kanske? Och redan som 9åring internationellt. Helt ärligt vet jag inte hur många rosetter, diplom, championat och pokaler jag har XD De är dessutom så många att vi lagt ut kartonger i förrådet och garaget :) Avel och utställning gäller 24/7.. Blir även "inhyrd" att tävla andras hundar, då jag är så bra på detta som jag är. Många olika raser i alla storlekar ;) Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno Kennel Fashion Star (konstigt skrivet? Jag vet, ska iväg haha.)
Coolt att så många svara! :) Vilka gymnasie går ni / tänker ni gå? #8 #12 #15 Hah, jasså, kul :) #11
#18 Tänker nog gå Natur på polhem men vet inte än. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Nu är jag liiite äldre än 13-16, så om jag inte är välkommen att skriva här får nån ta bort min kommentar 😉
Jag är en 18-årig tjej som bor hyfsat nära Hässleholm, mer än så är jag inte bekväm med att säga x)
Älskar att baka, rita, spela datorspel/tvspel, sy och hänga med kompisar 😃 läser speldesign 3e året på gymnasiet.
#20 absolut får du också skriva det var bara en ungefär ålder :) Jasså vilka spel spelar du ? :D
#7 (hej var borta heljen) Jag pluggade där terminen 2012-2013. :)
#21 Spelar lite allt möjligt, t ex World of Warcraft, Minecraft, lite Diablo 3, Sims 3 ibland, Binding of Isaac, Rogue Legacy m.m. 😃
Hejsan! Adam heter jag, bor nära Malmö. Går första året på gymnasiet.
På fritiden spelar jag ibland dator/tvspel hänger med kompisar.
Snapchat : adaminoson om det skulle va nån som ville chatta! :D
Ingen som bor i närheten av simrishamn? ;O Hahah men ja, jag heter Sandra, 14 år och bor då i simrishamns kommun. Intressena ligger hos dans (dock "självlärd") , bloggning, foto och djur. Rätt öppen och allmän tjej, för det mesta extremt konstig (?) bara. :)))
You will never see me cry.
Cecilia heter jag, jag bor i den lilla staden trelleborg ca 30 min från malmö. Jag är 14 (15 i juli), mina intressen ligger hos djuren och håller på med kaniner och hästar i första hand. Annars så sjunger jag och spelar teater, men om vardagen så går jag i skolan som dom flesta tonåringarna ;)
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna