Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1363 ggr
01stmx
0

Impa på tjejer

Hej jag hade gärnat blivit ihop med en i min klass men jag är rädd att dom tycker att jag är dum i huvudet och är sjok vad ska jag göra

[MiniPim]
1

Är du dum i huvudet? xD eller vad får dig att tro att dom tycker det?

01stmx
0

Jag väger mycket

Scorpio97
3

Var bara trevlig och var dig själv så tror jag nog det går bra (: Fråga om hon vill hitta på något efter skolan eller så.

//Jessie

[MiniPim]
4

Det sprlar ingen roll alls om du väger mycket eller inte.

01stmx
0

Jag vågar inte fråga om hon vill bli ihop eller hitta på nåt

Scorpio97
3

Jag skulle ha blivit jätteglad om en kille kom fram och frågade om jag ville hitta på något efter skolan (: 

Annars kan du ju bara prata med henne? Fråga om intressen eller så?

//Jessie

silverfiisk
2

Jag lovar dig att din vikt och ditt utseende spelar ingen roll. Visa henne att du har en fin personlighet :) om du inte vill/vågar ta första steget face to face så kan du ju skriva till henne på tillexempel Facebook? Annars kan du ju kanske prata med henne i skolan när det bara är ni två, om du vill det. Lycka till :)

01stmx
0

Ok men hon går i Klass 5 och jag i 6 och kan jag lämmna en lapp eller

[MikeW]
1

Tro mig, självförtroende kan komma långt! Visa att du är modig, samla all mod du kan och prata med självförtroende.

Vikt spelar ingen roll! ;)

01stmx
0

Ok

felle-j
1

Lyft stenar!

Nä, jag skoja. Kan tyvärr inte mycket om detta. Lyssna på vad folket ovan har att säga så löser det sig ska du se 😃

[EllenAlicia]
0

enklast är väl att börja skriva på fb elr kik elr ngt haha ^^

wingren
0

Om jag var du hade jag antingen skrivit på facebook eller likvärdigt, exempelvis "hej, jag känner igen dig, går inte vi i samma skola?" eller något i den stilen. Försiktigt men ändå rättfram. Om du/ni inte har det kan det vara en början att bara säga hej och le när ni möter varandra. Av egen erfarenhet kan jag säga att jag gillar killar med lite extra kött på benen, det är klart att man är orolig över sitt utseende och attraktionskraft. Det är man oavsett om man anses som snygg, full, smal, tjock, korkad eller smart. Vi alla äro människor och osäkra på oss själva, det är bara såna vi är helt enkelt :) Med tiden kommer vi förhoppningsvis inse att vi är bra som vi är.

01stmx
0

Okaj