Sova med smink!?
jag kommer inte ha tid att ta bort mitt smink ikväll, vad händer om jag sover med foundation o hela rubbet, kommer jag vakna upp med massa finnar?? :P
Risken finns ja. Om inte annat kan de ploppa upp om några dagar, huden tar mycket stryk att inte få luftas, även om det är vid enstaka tillfällen :P
Det händer ju att jag sover med det på grund av trötthet, somnat m.m.
men vad ska jag göra då?:/
#4 mina föräldrar tror jag sover, kan inte lämna mitt rum 0.o
Ok.
#5 Får du inte gå på toa efter du lagt dig?? Kissnödig kan man ju bli, törstig osv..
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
okej, jag går nu, önska mig lycka till xD
Världen går ju inte under om du gör det. Tvätta ordentligt dagen efter och låt huden vila en stund innan du kletar på nytt. Inte helt säkert du får finnar men risken finns ja, men långt ifrån alla har den oturen.
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
heheh tog bort det nu, tack för svaren allihop ;D
Det händer inget har gjort det flera gånger men
premunera på min kanal gärna
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#11 Sluta göra reklam i andras trådar.
TS, man kan få kvalster i ögonfransarna om man ofta sover med smink. Sen kan man såklart få smink i ögat och huden får inte andas som den ska på natten. Så det är ju inte att rekommendera att sova i smink. Bra att du tvättade bort det. 😛
Så farligt är de ju inte, händer ibland att jag somnar med smink om jag glömmer eller är med kompisar över natten. De är bara att tvätta bort de nästa dag och hoppas på de bästa hah ^^ har aldrig sett någon skillnad på min hud men sen är de väl bäst att sova utan smink.
haha ja sov med smink 2 dagar i streck. tog bort sminket o har nu fått 6 nya små finnar på min kind!! :( o ja har inte haft mkt finnar sådär mitt på facet.