Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 450 ggr
Jojjoonn
0

För mycket tid?

Hej, bara jag som måste ha något att göra hela tiden? Som nu på sportlovet är jag hemma och varje dag när jag vaknar upp blir jag nästan deprimerad av att jag inte har något planerat. För mycket tid….och när jag nu inte har något att göra börjar jag tänka för mycket om framtiden och blir nästan deprimerad. Så jobbigt så försöker ha något att göra hela tiden men det är lite svårt att komma på saker hela tiden… Några förslag vad man kan göra? Tror jag måste hitta något som är riktigt kul och som tar tid. Men är det någon mer som känner som jag? Att man nästan blir lite deppig av att sitta hemma?

fsigge
1

åka å bada, va me kompisar, bara ta promenader, stalka någon random person du hittar på nätet, titta på alla avsnitt av PLL. Det är ju något jag brukar göra 😉

Frida

Jojjoonn
1

Men alltså jag vet inte riktigt vad jag vill, allt verkar så enkelt haha men jag behöver saker att göra som tar lååååång tid annars så blir jag bara 'vad ska jag göra nu' efter varje grej om du förstår vad jag menar hahah. Måste nog lära mig att man måste chilla lite också…. Längtar nästan efter skolan så man får jobba lite haha.

Disturbed-Angel
0

Du kan ju kolla upp möjligheterna för frivilligarbete. Då kan man till exempel stå i kiosk på fotbollsturneringar, jobba på röda korsets second hand affärer och liknande. Hör med din kommun :)