Hunter stövlar
Ska beställa hem ett par Hunter stövlar modellen tall i den matta svarta färgen. Mitt stora problem när det gäller stövlar är dock att jag har så smala vader… Jag får alltid räkna med att det blir en rätt stor glipa men vill minimera den så mycket det går, dels för att det inte är supersnyggt och glipan är för stor och dels för att det inte är så skönt. Är det någon som har ett par Hunter och hur är de typ i skaftet? Jag kommer behöva köpa storlek 36 eventuellt 35. Är de stora i storlekarna? :) Såg att man kan mäta men hittar inget måttband här hemma…
Jag har också smala vader och de gummistövlarna är faktiskt de enda jag haft som inte varit för vida. De är alltså rätt smala i skaftet. Sen har jag iofs inte haft dem till typ shorts som vissa har, utan mest till jeans eller ridbyxor. Det har dock funkat bra!
Sen tror jag att de är relativt normala i storlekarna. :)
#1 Okej tack för det, det låter bra! Nej, jag ska ha dem som vinter/höstskor så jag kommer också ha dem till långbyxor :) Så du tog dem i den storlek som du brukar ha i skor?
Vet du någon bra sida där de är som "billigast"? Eller köpte du i affär? Har hittat för 1200 kr som billigast än så länge :)
Jepp, jag tog den storlek jag brukar ha. :)
Det var flera år sen jag köpte mina och då köpte jag dem på ett stort hästevenemang. Kommer inte ens ihåg vad de kostade då så tyvärr kan jag inte svara på det! Kan bara säga att de har väldigt bra kvalitet (hållbara och sköna) så det är värt pengarna! :)
#3 Okej! Ja jag kan absolut tänka mig det, tack :)
åå, väldigt populärt och snyggt med hunter stövlar!😍
Drömmer om ett par svarta jag med, lägg gärna upp bilder här om du beställer hem några!
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Mina är telativt stora runt vaderna..
Bacon, svaret är bacon.
Haha jag googlade då jag inte hade en aning hur de såg ut och fann pris från 499 och uppåt :P
#5 Ja visst är de fina! :)
#7 Hittade också det, men bara i barnstorlekar då.