Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2541 ggr
[Tilde]
1

Alla hjärtans dag

Har ni några planer inför alla hjärtans dag på fredag? :) Även om ni inte har pojk/flickvän så kanske ni ska hitta på något med era andra "loved ones"? 🙂

Jag har inga planer än så länge. Sambon "tror inte" på alla hjärtans dag… Men förmodligen lagar vi en god middag och myser framför en film!

Blodfot
1

Jag ska åka och träffa min pojkvän som bor fem timmar ifrån mig!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

linn8
13

Jag ska nog sitta i min soffa med min älskade glassX)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Afturelding
1

Vi firar inte Alla hjärtans dag. Vi har ju flera årsdagar istället om vi vill fira.

Men det är ju fredag så vi ska väl äta fredagsmiddag och titta på film.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
1

Är ledig då, skönt!

Vi ska veckohandla, sedan på kvällen ska sambon laga mat och vi ska ha allmänt mys är det planerat 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Portie
2

Fest med kompisar!

[Tilde]
1

Fick precis veta att min sambo ska arbeta fredag kväll. 😴 Det blir väl till att fira på lördag istället.

Calcifer
3

Jag ska ge choklad och söta klistermärken till min skolkamrat, men det är mest för skojs skull. Annars har jag inga planer alls. Se på film, kanske besöka en izakaya med klassisarna. Vi får se.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tusstuss
5

Sitta vid min älskade TV och äta en kärleksfull påse chips. *forever alone*

Portal Is Love, Portal Is Life.

IdaKw
2

Ska väl glo på någon film i min ensamhet, måla något och gosa med djuren,  kanske prata med pojken om han inte ska ut eller hitta på något annat (Han har flyttat 250 mil bort till France i flera månader, bläh).

Jessicahagstrom94
2

Medan mina vänner gullar med sina pojkvänner så ska jag sitta hemma och vara forever alone och längta efter en pojkvän att gulla med på alla <3 dag.

Fridaaaa
2

#10 Alla hjärtans dag är ju så mycket mer, handlar ju inte mestadels om tt vara med partner igentligen 🙂

dermot
3

Jag får komma hem då :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[MiniPim]
5

JAG SKA SE PÅ THE VAMPIRE DIARIES OCH GRÅTA FÖR ATT DET KOMMER SÄKERT HÄNDA SORGLIGA SAKER.

[sessie98]
3

Kör väl på en film med choklad ensam i soffan och ser på instagram när alla andra lägger upp bilder tillsammans med folk…

[Tilde]
4

Alla hjärtans dag för mig är att visa uppskattning för de man älskar. Det behöver alltså inte vara en partner, utan kan handla om kärlek till familjen eller vänner också. 🙂 Så alla ni som är singel kan ju hitta på något med familj eller kompisar?

Sugar Mist
2

Inget. Kanske deppa framför en film och sad-tweeta. Nä, är rätt heartbroken så jag är inte speciellt taggad på Alla hjärtans dag alls. Sedan kan man ju hoppas på ett "mirakel" men det lär nog inte hända, haha

-

[erikam]
3

Jag gillar inte Alla hjärtans dag och har inte "firat" de gånger jag haft pojkvän heller. Jag älskar varje dag, året runt istället!

[lovihsa]
3

Först ska jag med min hund till veterinären, får hoppas på att de går bra ❤️

sen på kvällen är det 18-års fest, bra de då behöver man inte sitta hemma och deppa, inte för att jag brukar göra det bara för att de är alla hjärtans dag. Brukar liksom ha alla hjärtans dag att skylla på för att sitta och äta massa onyttiga saker i min "ensamhet" hehe, ganska nice egentligen. 😉

[EllenAlicia]
8

#foreveralone

Galopptjejen_98
3

Blir att åka till min pojkvän och mysa med honom. Tror han har planerat något speciellt, enligt min magkänsla så känns det som det =)

Ska köpa en liten present till honom och tänker tända lite ljus med bra musik till 🌺❤️

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Lia
2

Detta blir min fjärde alla hjärtans dag med min kille! Han har alltid ansett att han ska fixa till mig den dagen, så det har jag accepterat. Så han åker sina 10 mil till mig, antagligen med lite blommor och choklad eller nåt, och jag hoppar runt här hemma på mina kryckor och gör i ordning trerätters! Sen ska vi titta på så många Pixar-filmer vi får tid till och mysa med varit glas vitt! Det kommer bli jättemysigt! jag har också gjort ett lite mer avancerad kort, så det kommer ju bli uppskattat! :)

JustMySelf
2

Gå på bio med pojkvännen, sedan hem till mig och laga någon god middag tillsammans och kanske mysa framför någon film :)

TheEpic
1

Kommer antagligen snacka i Skype med min pojkvän då jag inte får träffa honom och kanske baka något :P

Hanna

Scorpio97
1

Har tyvärr ingen pojkvän, så för mig blir det bara en vanlig fredag med en film eller nått (:

//Jessie

Fridaaaa
1

#24 Som skrivits högre, är ingen dag bara för dem med partner 😛

Scorpio97
2

#25 Nej, jag vet (: Men mamma kommer förmodligen vilja göra något med sin pojkvän, och mina syskon är utflyttade, så jag har liksom ingen att fira dagen med. Sen har jag aldrig varit mycket för alla hjärtans dag heller, eftersom jag ser det som en pojkvän/flickvän-grej, även om man såklart kan fira vänner och familj också..

//Jessie

[Tuulikki]
3

Jag ska ha en alla hjärtans dag-fest med mina vänner och min pojkvän, kommer bli såå kul! :)

Smullis
1

Ska åka hem till pojkvännen tidigt på fredag och vara med honom ända till lördag kväll tror jag. Får se vad vi hittar på, hämtar hem nån god mat och kollar på filmer och gosar och sånt ^^ Kanske tar en mysig nattpromenad hihi

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Starfish12345]
1

Han jag gillar hatar alla hjärtans dag..så nepp xD

[Starfish12345]
1

[Starfish12345]
3

thenewbreed
1

Min pojkvän kommer hit, vi har dock precis firat vår 8månadersdag, men vi ska laga någon fin middag tillsammans på fredag och med någon fin efterrätt. Dock kommer min lillebror vara hemma då jag ska vara barnvakt. Men det gör inte så mycket. 

Funderar på o köpa en present även fast jag har satt No-gift-rule i vårt förhållande, hihi. Men bara om jag verkligen hittar något. Fast kanske blir att jag gör något lite extra fint till middagen eller överaskar honom in the bedroom med några fina underkläder haha. :)

Medarbetare på bildredigering! :)

Weasley
0

Jag har en bra present till mamma och pappa, sedan ska vi till min syster å äta mat :D

Trololololololololololo

Jamie+Engla
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska lägga mig i soffan, bädda in mig o mina 3 hundar under täcket o ha MARVEL maraton. Är är de effekter och superhjältar som ska ha min fulla fokus på alla hjärtans dag. Kommer säkert gilla den dagen, den dagen jag har någon vettig (förutom mina älskade hundar) att tillbringa den med. Tjaaa, om jag får plats i soffan/sängen! Storasyrran kiara, lillebror Jazz och mamma Engla.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Hiro
2

Jag ska sitta på mitt rum med min hund och mysa, som vi gör varje dag :)

[Starfish12345]
0

tredubbelt inlägg..omg nån kan väl ta bort två av dom?

Weasley
0

Oh, ska ge ett kort till Honom också ;)

Trololololololololololo