Kär
Hej jag är kär i en kille men jag vet inte om jag vågar fråga chans för när det kommer till killar brukar jag vara typ feg jag vågar typ inte vara mig själv har ni några tips hur jag kan bli modigare m,m :)
Hur gamla är ni?🙂
Testa komma förbi det där med att fråga chans. Fråga om ni kan ses efter skolan eller skriv till honom på kik eller nåt. Säg hej till honom i skolan. Vad vet jag, finns massor du kan göra för att lära känna honom. Du kommer märka om han gillar dig tillbaka sen. Försök träffas på fritiden och se var det leder!🙂
kik är ett bra sätt att börja få kontakt och sånt^^
Vi har varit ihop förut ska nog smsa han :)
Ser att du är snart 14 år, då frågade man nog inte riktigt chans längre, gjorde inte vi i den åldern i alla fall 😛
Mina råd är att ta kontakt via sms, mail, eller vart man nu vill och kanske prata lite och så, se vart det leder 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Fast vill ts fråga chans så får hon ju såklart göra det. Och anser hon att det är rätt term att använda så måste hon ju fått det någonstans ifrån, och då har jag svårt att tro att de i hennes omgivning anser det vara fel.
Men ts, hur blev ni ihop förra gången? Vad fick er att göra slut? De frågorna kanske kan hjälpa dig att lösa det denna gång? :)
#5 Har inte sagt att hon inte får göra det heller 😉 Läs igen vad jag skrev så ser du det.
Jag frågade chans på min senaste pojkvän, då var jag 21 😃 Han tyckte det var gulligt och jag fick ett skrikande "JA!". TS, känns det rätt så go for it bara! Man har inget att förlora.
#6 Nej, men du ifrågasatte, som om hon inte borde göra det. Du hade ju knappast skrivit som du skrev om du inte ville komma någonstans med det. Vad vill du annars säga med "Ser att du är snart 14 år, då frågade man nog inte riktigt chans längre"?
Jag ifrågasätter i alla fall inte saker om jag inte vill något med det.
#8 Du ifrågasatte mitt 😉
Läs återigen vad jag skrev, och inte bara den meningen, får då ser du inte hela sammanhanget om du bara gör det.
Skrev även "gjorde inte vi i den åldern i alla fall😛".
Man kan inte bara ta ut vissa delar ur en text.
Men tolka det som du vill, men är inte menat som du påstår i alla fall, och tänker inte sabba TS tråd mer med OT i alla fall 😉
Kommit med förslag, så har sagt det jag vill säga 🙂
#9 Nej, jag bara klargjorde för ts att det är okej att fråga chans om man vill det, eftersom det lät på dig som att man borde låta bli. Jag tolkade det så i alla fall, och då kanske fler gjorde det. Därför är det bra att klargöra, eftersom du inte riktigt var så tydlig med vad du menade, och fortfarande inte förklarat vad du ville ha sagt. Men men, det får stå osagt uppenbarligen.
Klart man kanske frågar chans, hur fan vet man annars att man är tillsammans? Om jag dejtat någon tillräckligt länge brukar jag köra med "är vi typ tillsammans nu?" kanske lite akward men vafan man vill ju ha ett datum på skiten. Kör på!
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Haha #11