föreldrar som bråkar
mina föräldrar bråkar inte alls ofta. utan väldiogt väldigt sällan, men nu har do, börjat bråka om en sak. Mamma sa åt pappa att se en sak innan vi skulle åka bort men han sa att han hade gjort det men han hade intr gjort det, så mamma blev jättearg och dem började diskutera rätt vilt och höja rösten åt vrandra. brukar era föräldrar också bråka litr? är drtta dåligt att dom gör det? asså tror ni dom kommer skilja sig? i lvrigt är vi en jättebra familj dör alla älskar varann.
Det är naturligt att bråka i bland i alla relationer. Jag tror inte att du behöver oroa dig för att de ska skiljas bara för att de bråkar nån gång i bland.
Men är det så att de behöver skiljas så är det inte så farligt. Mina föräldrar skilde sig när jag var 13 och det var bara positivt för alla.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Mina föräldrar tjafsar rätt så ofta och visst, morsan har dragit några timmar. Men i slutet av dagen så älskar de varandra ändå. Har aldrig varit några större bråk med våld osv utan bara att de kanske skrikit på varandra. Tror alla föräldrar gör det mer eller mindre och de betyder inte att de kommer eller behöver skilja sig.
Mina föräldrar har varit tillsammans vääääldigt länge och ibland måste man tjafsa lite.
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Mina föräldrar bråkade väldigt mycket, och skilde sig när jag var typ elva eller nått. Tyckte mest det var skönt faktiskt. Båda mamma och pappa vart gladare, och jag behövde inte oroa mig längre för att dom skulle bråka.
Men det måste absolut inte betyda att dom ska skiljas bara för att dom bråkar lite. Man kan ju inte vara samt jämt eller hur? Har du aldrig bråkat med en kompis liksom? Samma sak i princip (:
//Jessie