Tips på alla ♥dagpresent
Vill ge min sambo något fint på alla
-dag, men vet inte riktigt vad. Ska ha lite extramys med mat som han ska laga och så, men vill ge honom något fint
Något bra förslag? Han gillar bilar, tv-spel bland annat.
Inte som kostar skjortan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En skjorta ;)
// Elin-li,
#1 Inget han använder tyvärr, och han är inte så intresserad av att få kläder heller så 🙂 men tack ändå!
Det finns inget spel som han verkligen vill ha just nu då? så kan du lägga till en röd ros på det så blir det lite romantiskt med ;)
#3 Jo, några är det men inga billiga/billigare tyvärr 😕
Jag gav min kille(förra året) en stickad tröja där jag sytt in ett hjärta (en berlock från ett halsband) i halslinningen på insidan så att det inte syntes. Det var uppskattat.
// Elin-li,
Men om han tycker om spel och bilar så presentkort i en spelbutik, bok om bilar, affisch med bil på eller på hans favoritspel osv. Behöver inte kosta skjortan. Kan vara något enkelt, är ju tanken som räknas och inte pengarna.
Vilka spel tycker han om?
#6 Nja tycker inte presentkort känns så roligt att ge dock på alla hjärtans dag, vet inte varför :/
Bok om bilar har han några stycken.
Affisch är kanske ett alternativ, fast vill helst inte ha något sånt på väggarna på spel eller bilar hehe 😛 (bor ihop).
Men tja ev ett alternativ 🙂
Jo vet att det är tanken som räknas, men ska ju ändå vara något han gillar eller har nytta av 🙂
Han gillar inte att mecka med bilar eller liknande? det kanske finns något verktyg som han behöver då? :)
#8 Jo det gillar han att göra men vet inte hur jag ska luska fram vad han behöver utan att fråga han, jag har noll koll på sånt 😛
#8 Fråga först om hans spel nästan som att du vill spela själv och sen samma sak om bilen kanske, visst han kommer nog fatta att det är något av det men då har han lite att fundera på 😉
#10 Mjo sant 😉 Se om jag lyckas hehe
Jag skulle nog tipsa om att gå till denna site: http://www.kinguin.net/
När det gäller spel altså, den är fullt legitim, har köpt en hel del spel där och billigt dessutom, man kan även välja att den ska visa priserna i kronor, eller SEK.. Du tycker bara högst uppe på more currency och väljer SEK i dropdown- menyn.
Ett presentkort på Gamestop med en röd rosett på? :)
-
#13 Läs #7 🙂 Sedan har vi inte gamestop här längre 😕
#12 Lär inte hinna komma till fredag tyvärr ändå 😕 Men tack ändå.
det är steamkoder som man får direkt efter man köpt så är det bara att skriva in koden i steam! :D
#15 Fattar inte riktigt 😛 Jag är inte insatt i det där 😉
Vart skulle man skriva in den koden? Vad betalar man via när man betalar? Fattade inte mycket på sidan överlag, tyckte det var mest rörig hehe
man betalar med kort och så skriver man in steam koden man får när betalningen har genomförts (tar oftast 5 - 10 min) då går man in på steam trycker på games och på activate game on steam sen är det bara att skriva in koden man fått!
Men först och främst ska man ju söka fram spelet som man är intresserad av.
#17 Aha okej då fattar jag 🙂 För man kan ju köpa spel på xboxen med där, när man har live så att säga. Men på den sidan kanske det är billigare?
Jo men hur med kort 😉 Förstod att det var med kort men finns ju olika sätt och via olika tjänster 😛
Får se vad jag hittar på till honom 🙂 Hade helst velat ge något i handen på honom om man säger så, alltså något "fysisk" sak 🙂
japp precis man kan alltid testa ;)
Kanske en ask med choklad? Är ju billigt och gott :)
#20 Känns så vanligt på något vis 😛 Och vi båda ska inte äta för mycket godis och sånt, helgsgodis är nämligen redan fixat 😛
Jag köper bara sånt gulligt, som nu har jag köpt en röd påse där de står I<3 u och i ska jag ha silkespapper och band där de är hjärtan på och i ligger sånt godis från lagerhaus där de står "en sötsak till min go´bit" och "we belong together"
Det är sånt jag tycker man kan gulla sig med på alla hjärtans dag, inga presenter som man skulle kunna ge på födelsedag liksom…
En fin ram med bilder på er skulle kunna funka annars, eller en sån bok från village/akademibokhandlen/bokia som heter "En kärleksförklaring" så fyller man i allt man känner för sin älskade.
Men de är ju bara vad jag tycker!
#22 Nej alla tycker olika 😉 För mig spelar det ingen roll om det är allahjärtansdag eller födelsedag, alltså vad man väljer att ge.
Vill ge honom något att han nytt av eller gillar, annars är det ju ingen mening 🙂
Han läser inte såna böcker ändå, så tyvärr inte lönt, han läser väldigt lite böcker.
Har inga bra bilder just nu på oss och det fick han av mig för något år sedan.
Men tack ändå! 🙂
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
;)
#24 Youtube krånglar för mig just nu så kan dessvärre inte se 😕
#25 jaha :( saker i va typ
personalised cup med kanske något gott innuti
car kit grej
mobil skydd grej
och lite random saker som är svåra att förklara :P
#26 Aha ok.
Det blev röda rosa och en klocka med bil på att hänga på väggen 🙂 Den i köket är ändå sönder så tänkte att det passar bra, se vad han säger när han kommer hem 😃