Skriver av mig om ask
måste få skriva av mig om ask.
asså jag tycker det är rätt kul att man kan fråga anonymt o allt. men man behöver ju inte mobba folk?
igår fick jag en jävla massa som jag inte ens orkade svara på.
om varför jag ee tsm med max o allt,
han ee med andra tjejer hela tiden.. o allt. o at han sminkar sig osv,
asså.
jag vet vilka han umgås med? det ee mian vänner oxå, o det ee max 6 tjejer (förutom hans klass) som han umgås med o.O
jag vet även att han sminkar sig, o han fixar även håret i kanske 20-30 min om han ee noga.en tror i inte att dte kan vara för att han ee en glam rockare?
jag vet hur max är jag vet vem han är. finns en anledning vrf jag fortfarande ee tsm med han. (7 månader den 28nde)
…
jag har även fått massa anonyma om att pingviner är fula o äckliga.. bara för att jag råka ju älska pigviner? :s
o att jag ee tjock, ful äcklig vidrig o allt. asså hur orkar folk?
jag vet att jag inte a utseendet som alla tjejer vill ha o jag vet att jag ee inte alla killars dröm.
men min familj o mina vänner älskar mig för den jag är,
max älskar mitt utseende o jag är perfekt för han.
så jag tänker inte ändra mig för några anonyma idioter inte tål o se mitt face :)
Du är starkare än dem!
Jag tycker att du är vacker, och stark. Lyssna inte på de som försöker trycka ner dig före är inte värda din tid. Det handlar om att de är avundsjuka på dig. Inget annat.
Håll huvudet högt och strunta i dem! Du är värd bättre.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
#1 tack :) det värmer att höra sånt ! :)
jag försöker vara så stark som möjligt,
det ha vare mkt mobbing i grundskolan( 9 år) o föräldrar som bråkat o "vänner" som svike o ljuge..
velat gett upp så länge. men min systerdotter fick en dotter (4 maj 2010)
o så lovade jag mig själv att jag skulle leva o hjäpa henne när hon får det svårt i livet :)
(o detta år träffade jag pojkvennen o alla polare jag umgås med , så kan inte bli så mkt bättre)
(ade inga vänner förut, umgicks med en inga fler vart folk skygg efter mobbingen )
Get them tiger! Palla allt hat lixom :)