Iphone 5s eller inte?
Hej allihopa!
Lägger upp inlägget här med då jag vet att många av oss här troligen alltid har mobil inom 5 meter dagligen och ni kanske har lite tyck och tänk :)
Det är dags för mig att byta mobil nu i vår och jag är så galet kär i min 4s som jag har just nu, dock är den helt slut och har funderat på om man ska uppgradera helt till 5s eller om det är bara dumt?
Är den bra eller sämre på något sätt? Isåfall skriv vad och varför ni tycker det, vill inte bara ha svar ''den är dålig'' eller ''den är bra''
Har ni något ni upplevt med 5s som ni vill dela skriv, skriv skriv vill veta vad ni tycker om 5s :)
Jag fick en iPhone 5S i julklapp och har då nästan bara upplevt positiva saker med den! Hade en fyra förut och tyckte det var en rejäl förändring. :) Den är otroligt otroligt snabb, har sjuuuukt bra kamera (var på konsert för två veckor sen och det ser ut som att jag filmat med en systemkamera) osvosv. Tycker den är hur bra som helst och skulle inte kunna tänka mig någon annan telefon! Dock så kan den ibland stänga ner fönster när man håller på med dom eller liknande (ett känt problem med IOS7) Den här bilden är tagen från konserten t.ex! :)
we're always chasing that paradise
åh härligt :D
Skulle du vilja göra lite plus och minus om mobilen typ vad du tycker va dåligt tex :)
Absolut!
Plus - Snabb, har otrolig kamera, går att öppna snabbt med fingerprint-saken, den har snabb 3G, den är snyyygggg, den är tålig (min ser fortfarande ut som ny och jag har t.ex slarvat ibland med att använda skal)
Minus - Stänger ibland ner fönster (dock är det ett problem med IOS 7 och inte just iPhone 5S), har varit med om att den startat om sig en gång.
Såhär skrev en tidning om telefonen: "Våra hastighetstester av 5S tyder på samma sak. Telefonen är dubbelt så snabb som iPhone 5C och nästan dubbelt så snabb som iPhone 5. Du som uppgraderar från en iPhone 4S kommer att märka ännu större skillnad eftersom 5S är omkring sex gånger snabbare än den två år gamla föregångaren. Dessutom är batteritiden bättre än i iPhone 5."
Läs här :)
åh låter bra :D lär bli en 5s tror jag :D