Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 2543 ggr
[nastysleaze]
2014-02-14 23:59
0

---

❤️

deleteduser
2014-02-15 00:03
0

Det här är ju uppenbarligen någonting som tynger dig, så ta upp det med honom! Du har rätt att veta hur det ligger till.

När du dessutom har "bevis" på att han har ljugit för dig (bilderna) så är det inget att fundera på!

[Forest]
2014-02-15 00:08
0

* felpostat*

[nastysleaze]
2014-02-15 00:12
0

Tack tjejer! ni har ju rätt. Men jag är ingen sån som skulle visa att jag är svartsjuk. Detta har hänt en liknande gång innan också då han sa att han va sjuk och inte kunde ses men sen drog ut på fest istället. Och när jag tog upp det med honom så blev han väldigt arg på mig. Och istället fick mig att känna mig jätte dum som att det var jag som hade gjort något fel.

[Tilde]
2014-02-15 00:13
0

Jag hade i alla fall inte varit med en kille som ljög så mycket för mig. Okej att han smsar med folk, men att säga att man är sjuk och sedan gå på fest, det är alltså inte okej. :S

Fast personligen tycker jag inte att man ska skriva massa hjärtan och hålla på med andra tjejer/killar. Jag brukar alltid fråga vem min sambo smsar. Inte för att vara jobbig, utan för jag är intresserad - jag känner ju de flesta av hans kompisar. 🙂

[nastysleaze]
2014-02-15 00:15
0

Vet verkligen inte vad jag ska göra. Vi har ju pratat om att köpa lägenhet ihop och hund.. och allt sånt..

deleteduser
2014-02-15 02:11
0

#4 Fast hjärtan är okej enligt mig, i vissa fall.

Jag har killkompisar som jag älskar precis lika mycket som mina tjejkompisar, och jag skulle inte sluta skriva hjärtan till mina tjejkompisar bara för att jag blev tillsammans med någon. Så varför skulle jag göra det med mina killkompisar?😊

Så jag tycker bara att hjärtan är okej om man var (nära) vän med personen redan innan man blev tillsammans. Alltså inte skriva hjärtan till folk man nyss träffat.

[Tilde]
2014-02-15 09:51
0

#6 Det var därför jag skrev "personligen", för jag vet att alla andra inte tycker så. 😉 Men jag skriver knappt hjärtan till någon, blir "puss" och liknande istället till sambon. *gammal*