Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1844 ggr
[EmmiieErixon]
2014-02-13 16:30
0

Serie tips!

Hej 

Nu har jag kollat slut på alla avsnitt av PLL som är ute just nu och skulle vilja ha tips på liknande serier :) Jag är helt kääär i PLL så om jag kan hitta en till serie så länge som liknar så behöver jag inte längta så mycket till de nya avsnitten :) 

Bomba med tips! :D

[Indexs]
2014-02-13 16:35
0

Du kan ju börja med Ravenswood som är en spin-off av PLL där Caleb är en av huvudpersonerna :)

sen finns det Hart of dixie, The walking dead, Supernatural, Teen wolf, Beauty and the beast, The vampire diaries, The originals, New girl, The tomorrow people, Kyle XY, Arrow, Vikings, Grimm, Once upon a time, Once upon a time in wonderland, Game of thrones och Awkward :)

Sen finns det ju en massa kriminal-serier om du gillar sånt? :)

[EmmiieErixon]
2014-02-13 16:39
0

The walking dead och sånt är för blodigt för att det ska va kul :) 

Men Ravenswood skulle nog funka för mig :D New girl och awkward har varit kul de få gånger jag kollat lite 

Något mer tips…som sagt inget blod kanske skulle sagt det tidigare. Och typ ''krig'' och sånt bajs är inte häller min grej :)

Officielle
2014-02-13 17:50
1

Desperate Housewifes är såååååååååå bra. Det är som PLL fast med vuxna kvinnor. 

Har också sett alla PLL avsnitt som finns ute och jag har börjat se Desperate Housewifes, är helt kär! 😃

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

[Indexs]
2014-02-13 17:55
0

#2 ah, okej så inga kriminalare? :)

Men Charmed, Chicago fire, Desperate housewives, Ghost wisperer, Gossip girl, Heroes, Legend of the seeker, Lost, Merlin, Marvels agents of S.H.I.E.L.D, One tree hill, The O.C, Prison break och 90210 kanske kan vara nåt :)

Jag skrev de jag tycker är värda att se, det kan ju vara nån sak du kanske inte brukar se på men kanske i vissa fall funkar och är bra :)

Tova.O
2014-02-13 18:04
0

Tror du skulle gilla The Vampire diaries som #1 sa och även Gossip Girl. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[EmmiieErixon]
2014-02-13 18:15
0

har kollat av och till på The Vampire diaries men aldrig fastnat tyvärr Desperate Housewifes tror jag kanske skulle kunna va något :D ska absolut testa :)

[Tilde]
2014-02-13 18:28
0

Desperate housewives är världens bästa serie! ❤️ Så den borde du absolut kolla upp! :D

CupcakeGod
2014-02-13 21:09
0

Om du kommer tycka om Desperate Housewives så rekommenderar jag att se Devious Maids :)

nottheonly
2014-02-14 03:17
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du gillar PLL så tror jag att Twisted kan vara en serie för dig 🙂

[EmmiieErixon]
2014-02-14 04:26
0

#9 åh den kan nog va nått ska helt klart lägga på minnet :D

[MiniPim]
2014-02-14 08:52
0

The vampire diaries! Det är ju ganska blodigt, men det är bara kul :D

Splitter
2014-02-14 15:45
0

Jag tänker bara tipsa på lite serier som jag tycker om, sen kan du ju kolla på nån trailer eller så om du tror det skulle vara något för dig. Mina favoriter just nu utöver PLL är Vampire diaries, The originals och Supernatural. Sen har jag tittat på Lost, Heroes, Grimm, Once upon a time, Kyle XY, Teen Wolf och Terra nova. Ghost whisper och The secret circle är också helt ok, men dem ser jag bara på när det inte finns något annat. Jag tycker Ravenswood är lite överdriven med spökligheter och sånt där, det förstörde PLL litegrann, i min mening. Den skulle varit jätte bra (och den är bra) om den skulle varit en egen serie liksom :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

[EmmiieErixon]
2014-02-14 18:34
0

ska kolla era allas förslag 

#12 åh de va synd då kanske man inte vill titta på den just nu då ifall den sabba lite i vanliga PLL :/

[Indexs]
2014-02-14 19:38
0

#12 Jag tycker nästan tvärtom, att ravenswood är bättre :) det förde lite mera spänning till både den och PLL i min smak :)

nottheonly
2014-02-14 20:09
0

#13 Jag tycker inte att Ravenswood förstörde PLL någonting, det är ju en spinn-off serie och även fast de har vissa saker gemensamt (som vissa karaktärer och så) så är Ravenswood en serie och PLL en annan. Det är ingenting som händer i den ena serien (än iallafall) som har påverkat den andra, förutom förhållandet mellan Caleb och Hanna.

Så ge Ravenswood en chans! det tog några avsnitt för mig att komma in i den, men den är absolut sevärd 🙂

[Tilde]
2014-02-14 21:05
0

Hallå, Devious maids är ju awesome! Sitter och har kollat på typ 5 avsnitt nu 😂 Tack så mycket för tipset, #8 !

Splitter
2014-02-14 22:41
0

#13 Du kan ju prova titta lite grann på den, börja på några avsnitt eller så. Det är många som tycker den är väldigt bra (vissa säger till och med att den är bättre än PLL). Mina klasskompisar tycker den är bra, så du kanske också gör det :)

#14 Jag tyckte det var bättre när det var lite mystiska saker som hände, när allt skulle ha en naturlig förklaring liksom. I Ravenswood är det mer fantasy, spindlar och spöken och såna saker. Det är det jag tyckte förstörde det hela lite grann :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

CupcakeGod
2014-02-16 13:13
0

#16 HIhihi och det blir bara bättre och bättre :D