Vad menar han?
Just nu känner jag mig väldigt förvirrad.
Det är en kille som jag lärde känna i mitten av förra året ungefär. Och i slutet av året berättade han att han var kär i mig. (själv vet jag inte
om jag var det i honom också eller inte) men inget speciellt hände mer där mellan oss. Sen kom jullovet (där tappade vi lite kontakten med varandra) men när vi såg igen efter jullovet började vi prata igen med varandra.
Nu vet jag inte
riktigt alls vad han känner. För sen dess efter det där jullovet har han sagt så många grejer som jag inte blir klok på vad han vill komma fram till. Han skriver att han älskar mig fortfarande och att jag är väldigt söt och sedan nästa stund är jag hans kompis och "bro"? Vad menar den här killen?
Det var likadant i fredags på alla hjärtans dag, då hade han lämnat en liten grej vid mitt skåp, men sms:ade mig sedan någon timme senare att han gjorde det för att jag hade en dålig dag. Men jag får inte
riktigt ihop det på något sätt ändå. För han kunde ju inte riktigt veta det innan dagen börjat. Det kändes liksom som en bortförklaring eller något liknande. Men jag vet inte. Somsagt vad menar han?
Jag tror han är lite förvirrad.

Har du provat att fråga honom vad han känner, och vad han menar med allt han gör och säger?
#2 ja det har jag. Och han ger inget bra svar..

Det är omöjligt för oss att svara på vad han menar. Kan han inte ge något bra svar nu får du antingen vänta på att han kan komma med ett bra svar, eller så får du strunta i att vänta.
Den viktigaste frågan är väl ändå; vad känner du för honom?