Varför skulle han göra det?
Hej! Jo, det är så att det går en kille i min klass som jag trivs jättebra med och jag tror att han gillar mig också för vi pratar mycket med varandra och har det trevlig. Bara bra alltså. I alla fall så sökte jag på honom på FB idag (jag vet att han har en profil där), i alla fall så kom han inte upp. Jag kollade också på några "postar" som jag VET att han har kommenterat på och jag kunde inte längre se hans kommentarer. Det låter ju lite som han blockerat mig men jag fattar verkligen inte varför han skulle göra så. Tror till och med att han är lite kär i mig… ärligt, vi har det så kul tillsammans så det är ju inte så att vi inte gillar varandra. Nån som har nån teori??? //Djuralex
Han kan ju ha stängt av sin facebook, fråga honom så får du veta hur det ligger till? 🙂
~mikkan
Ja, men jag provade att söka på honom på min syster telefon och då funkade det… Ska prova en gång till lite senare ikväll och då på min dator o ej Ipaden. Han har BTW ADHD om det gör nån skillnad (vet inte varför det skulle göra det men bara BTW…)
Jag tänkte att KANSKE, KANSKE, KANSKE (väldigt långsökt) så har han blockerat mig om han nu gjort det för att han typ skäms… Han har skrivit flera ganska "nasty" inlägg och kommentarer. Alltså, jag skulle ju ALDRIG kunna skriva några av de kommentarerna/inläggen som han skrivit utan att skämmas ihjäl. Speciellt om han nu skulle råka ha lite känslor för mig… Vet inte, känner mig bara lite nere för att jag gillar verkligen honom och för mig så är att blockera nån en ganska stor sak…
Det är nog väldigt svårt för oss att veta varför han har blockerat dig (om han nu har gjort det)
Fråga honom (:
//Jessie
IGNONERAR han dig i skolan? fråga honom va du gjort. Om han e normal och fortfarande intresserad så släpp det bara :)
Det är det som är SÅ konstigt!!! Hittills den här veckan så har han vart så snäll och supergullig mot mig så det går inte ihop. Är inte lika orolig längre för att han skulle vara arg på mig för det är han ju inte alls! Kanske ska fråga honom, får se. Tack för alla svar i alla fall.
Hur har det gått? :)
Är också nyfiken!
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se