Hjälp med pojkvän
Det är så att min vän har det lite jobbigt med sin pojkvän.. Under en tid har det känts som att han nästan undvikit henne. Svarar inte när hon ringer, de bestämde att ses på alla hjärtansdag som han sen ställde in..
Min vän kände att hon knappt orkade med det längre och skrev till honom att hon inte orkade längre - och anledningarna.
Det har gått några dagar sen hon skickade det till honom och han har inte hört av sig än.
Jag vet inte vad jag ska göra för min vän verkar må rätt dåligt över detta :/ Och det går ju inte att fixa något i deras förhållande om han inte svarar!?
Har ni några förslag eller åsikter?
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Jag skulle ta förgivet att det var slut och bryta helt. Kan han inte ens svara på en sån viktig grejj så är han inte värd henne enligt mitt tycke..
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Om de bor i samma stad så kan din vän ju gå hem till honom och försöka faktiskt prata öga mot öga. Känns ju konstigt att han göra så ja, men samtidigt så kan det ju vara något allvarligt som har hänt honom. Tråkigt om hon bara bryter av det utan att försöka mer men självklart så är det ju jobbigt.
Jag tycker att hon om möjligt ska besöka honom och prata med honom så att hon får veta varför han beter sig som han gör, om hon nu vill försöka mer vill säga, för känner hon inte att hon vill försöka mer så är det väl inte så mycket ideé antar jag.
Har själv blivit dissad sådär av min faktiskt nuvarande pojkvän första gången vi var tillsammans för 3,5 år sedan, han var iskall mot mig och dissade när vi planerat att ses och sen efter ett tag så dumpade han mig. Men vi hittade tillbaka till varandra iaf! :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor