30 Seconds To Mars
Jag älskar bandet 30STM och ikväll klockan 19 spelar de på fryshuset. Jag vill gå men mina föräldrar låter mig inte gå ensam, och ingen av mina kompisar kan / vet inte vilka de är. Jag är så jädra ledsen just nu så jag ska gå och äta min vikt i glass, gråta, och tycka synd om mig själv.
Någon som ska gå?
Vad tråkigt! Låtsas att du har någon att gå med då?
#1 Nä, tänker inte göra det, får för dåligt samvete … :P
Åh know the feels. Haha :( Vill också dit men är sjuk och har inte möjlighet att ta mig dit. Ska också dränka mig i glass ♥
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3 Aww, krya på dig! Vi får hoppas att de kommer tillbaka inom kort så vi får se dem då i alla fall.
Var du och såg dem på grönan i somras? :)
skulle vilja :(
kanske nån ska på de här så kan du va me dem?
Varför får du inte gå ensam? :) Var i fryshuset för tre veckor sen och såg Ellie Goulding, det är en ganska liten arena! Och du träffar ju nya människor där, du blir ju inte "ensam" :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#6 För att senast jag stod upp på en konsert så blev jag nästan krossad, är man två så har man mer styrka att putta bort människor som kommer för nära. Dock var det lite annan publik på den konserten men mina föräldrar vill inte ta några risker.
Det är klart att man träffar nya människor, men det skulle ändå kännas konstigt att åka dit själv. Är lite feg på sånt :/
#7 Jag köade utanför fryshuset i 7 timmar och jag och min kompis var dom allra första in i arenan! Det var ingen som knuffades. Jag var också på Justin Biebers konsert och då kom jag längst fram på parketten men då kunde jag inte andas. Men det var ju en mycket större arena också osv. :)
Menmen, tråkigt att du inte får gå. :(
Justin Bieber - 23/4 13 
#8 Jaha! Har aldrig varit på fryshuset arena någon gång, så jag vet inte hur det är där. Men spelar ingen roll nu ändå, kommer ändå inte få gå så… :/
hoppas bara att de kommer tillbaka inom kort!
#4 Nä, blev opererad i ryggen i april så kunde inte göra mycket i somras :/ Men ja, får hoppas vi får se de en annan gång! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 Aha, vad synd! Ja, vi får hoppas att de kommer tillbaka snart!
Man tappar ändå bort varandra så det spelar egentligen ingen roll. Var själv på All Time Low i tisdags, folket framför mig i kön började prata med mig och vi hade tur om vi lyckades se varandra under konserten haha. Jag seriöst stör mig på folk som måste stå bredvid varandra.
Det handlar inte om arenan utan om band och fans. Justin Bieber har galna, jobbiga fangirls så det är inte konstigt att det blir världens tryck framåt.
Btw
Var det ett köstystem när du var på Fryshuset?
Iallafall, ledsen att du inte kan gå #0. Vet hur det känns! Antagligen kommer de tillbaka, de är ändå rätt populära här i lilla Sverige :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#12 är så förbaskat rädd, ska på 1D i juni och har ståplats… Har tränat sedan i somras för att få muskler och kunna stå emot allt tryck HAHAHA. Lite OT.
Synd att du inte kunde gå TS. :( Såg de på p&l 2011, stod längst fram. Hade blåmärken på knäna efteråt men så värt det!
#12 Aa, det var precis det jag menade. :)
Ja, fast vi gjorde ett eget kösystem! Man skrev ett nummer på sin hand direkt man kom dit, jag och min kompis kom dit som andra "par" så då fick vi nummer 3 och 4. Sen fortsatte man så och ställde sig i kö efter det. :) Dock har inte fryshuset något kösystem men det går ju bra att göra ett själv som vi gjorde. :)
Justin Bieber - 23/4 13 
#13 Haha har också ståplatser till 1D! Kommer nog bli crazzzyyy..
Det var lite jobbigt också för på Justins konsert hade jag en döv tjej bakom mig (ja, hon var DÖV) och en finsk tjej brevid mig och båda pressa som satan. Gick inte att hålla emot. Och det gick ju som inte att säga till någon av dom på ett normalt sett…
OTTTT
Justin Bieber - 23/4 13 
#15 det värsta vore om man fick någon sur, galen tjej bakom sig som bara vill komma framåt utan att tänka på andra 😐 jag kommer bli så sur att det kommer förstöra halva konserten typ…
#16 Jag vet, det är så otroligt irriterande när folk pressar och trängs. Blir seriöst förbannaddddd. Vet inte hur jäkla många gånger jag skrev under Justins konsert "MEEEENNNNN SLUTAAAA TRYYYCK FÖRFANNNN" det var ju tjejer som svimmade hela tiden längst fram av trycket. Helt galet. Låt ALDRIG någon tränga sig före dig! Hamnar du längst fram så HÅLL I staketet för kung och fosterland och låt ingen rubba dig! Skrik dom bara rätt i örat så lär dom sig nog en läxa ;)
Justin Bieber - 23/4 13 
Det kommer gå bra! 😃 Låt dem inte förstöra något och om det blir för mycket tryck så gå bara bakåt. Tänk på att man är minst lika jobbig när man står som stoppklossar. När det kommer ett tryck bakifrån måste man få röra på sig, då får ni följa med och bara ta det lugnt. Börja inte trycka för att någon annan inte ska kunna komma före. Om det är någon som tränger för att komma före så ta det bara lugnt, livet går inte under. Du är ändå där för killarna, inte för att hålla på och jobba dig i publiken.
Ah okej, det var nämligen samma i tisdags och jag tyckte det var det sämsta ever. Folket hade liksom inte ens ställt sig i kö utan satt sig lite varstans, vissa hade gått iväg och så vidare. Så när jag kom dit var det kanske 100 pers utspridda (och typ 30 som gjorde annat) och inte fick jag heller något nummer för "vi måste göra en kö först", kön bildades väl inte förrän typ en timme senare. Väldigt rörigt. 😐
Medarbetare på Djurfoto
#13 asdfghjk! har bara hemska minnen från Kings Of Leon på p&l 2011 då jag köade i två timmar, hamnade mitt i publiken och det blev k a o s… alla rörde sig vänster och höger så man for som en vante, folk spillde öl, tappade mina solglasögon, höll på att ramla omkull flera gånger. Fick bli utburen av vakterna. :( Iofs var de flesta där redigt berusade but still… 😐
Hade en kompis som var på bring me the horizon, han kom hem med två brutna revben, blåmärken och hjärnskakning … Men det är ju liiite annorlunda publik på BMTH och t.ex Justin Bieber & One Direction ;)
Hade faktiskt tänkt gå på 1D, men bestämde mig för att låta bli för att lägga ner pengarna på att gå på lite festivaler i sommar :D
#20 förstår det, har velat se några sådana band (typ The Ghost Inside och liknande) men är så rädd att hamna i någon såndär galen cirkle pit :s jag hamnade i en pyyytteliten sådan på All Time Low på bråvalla första dagen, då lyckades min pojkvän stuka foten så den var helt svullen hela veckan hahaha!!
Var också livrädd för det innan jag var på Vans Off The Wall.
Folk (*host* killar *host*) på "såna" konserter är så jävla trevliga så om du skulle hamna i en sån så skulle de hjälpa dig därifrån. På All Time Low i tisdags hamnade jag alltid vid dessa cirkle pit och mosh pit, det är bara att backa/gå framåt. Det var en kille som bah "Vill du härifrån?" och jag nickade, så han bad mig hoppa upp på ryggen och så trängde han sig fram genom allt folk haha 😃
Medarbetare på Djurfoto