Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 458 ggr
[hejhejhej!]
2014-02-24 13:58
0

Cool

Har ni sätt hur mycket ungdomar och så gör för att vara coola? En på min skola, skolans " coolaste tjej " hon är ihop med skolans " coolaste " kille. Hon röker, går väl i femman tror jag, eller sexan. Men tänk lixom misslisibell t.ex henne skulle man ju aldrig kunna tänka sig röka, men tänk nu att en som är yngre än henne i min skola röker! Och bara för att vara cool. Hon är väldigt bichig också. Tycker det är väldigt konstigt att hon gör allt detta bara för att vara cool, för det är nästan så att hon har sagt att hon gör det för att vara cool, så tydligt är det. Man kan ju också undra om hon verkligen är kär i honom för inte skulle man väl kyssa, hångla osv med nån om de inte var kära? Killen hon E ihop med har en moppe som han kör runt på överallt.

Cotast
2014-02-24 14:00
12

Ungar som beter sig så e nog det töntigaste jag vet ._.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

[hejhejhej!]
2014-02-24 14:02
1

Och ändå ser alla upp till henne, när hon går förbi med sina VIDRIGA skinnjackor och pälsvästar från Kina!

Cotast
2014-02-24 14:05
5

Äh, skit i henne och dem andra "coola". Jag förstår inte hur man kan se upp till en lowlife unge som gör allt i sin makt för att verka cool och tuff inför de andra. Tänk såhär; hon bär mask för att alla ska gilla henne, för den person hon verkligen är, är hon rädd att visa öppet. En sån människa kan knappast må psykiskt bra eller vara nöjd med sig själv.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

[hejhejhej!]
2014-02-24 14:06
0

Nej Gud! Stackars människa, på tok för smal är hon också!!!