(X) Visat mig
För ett år sen så visade jag mitt underliv på chatroulette. Är verkligen så sjukt ledsen över at jag gjort de. Jag ska aldrig göra om det. Och de va min kusin som peppade mig till att göra det. är det någon anan som gjort det och villd ela med sig av det? känner mej så vidrig….. hacka inte på mej, för jag vet att jag gjort jäkligt fel.
Du är garanterat inte den enda som gjort det. Nu vet du ju att det var dumt gjort, så då är det bara att låta bli att göra det igen (: Tycker det var dåligt av din kusin att uppmuntra. Känd dig inte vidrig för det, se det bara som en dum grej. Nu vet du bättre, och låter bli att göra om det.
Själv chattar jag ibland med folk på random sidor, men har aldrig visat bilder eller camat.
//Jessie
Visar både det ena och andra typ hela tiden jag.
Såklart det är dumt men sålänge ansiktet inte är med ser jag ingen skada av det :)
Inget att vara ledsen över, den där killen elr gubben har säkert sett massor och bryr sig inte och minns säkert inte ens det.
Antar att du är ganska ung, så låt bli sådant ett tag framöver iaf! Naket och bilder och så visar man bara om man tror man kan hantera eventuella kommentarer och saker som kan hända.
Bara att glömma det, gå vidare och inte göra om de! :D
skickade precis "flugan" till en killpolare så det är nog jäkligt vanligt!
dock bör du vänta ett tag om du är ung, man resonerar på annat sätt när man blir äldre och det är sällan man ångrar något man tänkt på konsekvenserna av. Som ung kan man lätt glömma bort att tänka på ett par moment och bara tycka att det var roligt för stunden för att sedan ångra sig när det redan är försent!
Men du är varken vidrig eller äcklig på något sätt, definitivt inte ensam om det heller! kryllar av folk som gör/gjort likadant
men definitivt vänta ett par år till nästa gång om det nu måste bli nån nästa gång ö.h.t
Det var ett år sen! Gå vidare 🙂
Shit happens, du lever ju fortfarande, var glad för det 😃
Jag förstår att du mår dåligt över det men sålänge du inte visade ditt ansikte eller delar av ditt rum (man kanske såg ditt golv eller din matta men det gör ju inget) så finns det ingenting att oroa sig över. 🙂