Så sjukt trött
Är du trött generellt eller bara svårt att vakna om morgnarna? Tänkte att det kanske är en hit att kolla upp ditt blod-värde så du inte lider av järnbrist?
Me. Myself & My Sims
#1 känns faktiskt inte som normal trötthet utan att något är fel, ska prova lite järntabletter och se om det får effekt
Det finns ju en del andra vitaminer du kan ha brist på också. D-vitaminbrist är rätt vanligt. Kanske vore bra att kolla hos läkaren, så att du får veta exakt vad du har brist på? (:
//Jessie
Förutom vitamin/mineralbrist, hur många timmar sover du om nätterna?
#4 alltid svårt att sova, just inatt blev det nog inte mer än 5-6 timmar, men det har varit så i 15 år så jag är van vid normal "trötthet" när jag sovit dåligt om man säger så
troligen är det kombination av vitaminbrist och dålig sömn, eventuellt att man vaknar flera gånger per natt utan att man vet om det och stör djupsömnen
#5 Jag vet att ett nystädat rum med nya sängkläder och lagom svalt i rummet + nyduschad och fräsch, det brukar jag somna gott till 😃
Du får inte ha massa saker du känner att du behöver göra, när jag är klar med allt får jag enklare att sova