Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 5195 ggr
linn8
0

Talking Angela? X

Är ryktet sant? För det känns lite skumt:S någon som vet?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[hejhejhej!]
0

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHA inte sant laddade ner det igår skitkul

linn8
0

#1 aha okej:) hela klassen+lärare var helt:X

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[EllenAlicia]
0

vadå :o?

DenLillaTofflan
0

Vill också veta om det är sant 🤐

linn8
0

#3 det går ett rykte om att en pedofil har hackat spelet och tar reda på personlig information via chattfunktionen på spelet. Sen reser han runt och besöker alla som han chattat med. Oxå om att han hackat kamran till mobilen så att han kan se än

Halcyon
0

Den tar bilder på en, ja det är sant. Mer vet jag inte om att rykterna är sant om att det är nån som hackar sig in på telefonen och frågar om personlig information. Men hon är jäkligt obehagligt i vilket fall som helst. Hon frågade iaf vart min kompis bodde, frågade vad hon hette osv. Och sa väldigt konstiga saker. Men ja, jag vet inte.

we're always chasing that paradise

Halcyon
1

När min kompis satte fingret för framkameran skrev "hon": "Remove your finger from the front camera" och en *wink* smiley.

[EmmiieErixon]
0

läskigt har oxå hört detta…typ om man printar talking angela så kan man se i ögat när man zoomar in att någon sitter där typ eller nått bara vad jag hört men väldigt läskigt vågade inte ladda ner ens för att testa med min kompis

linn8
0

[EmmiieErixon]
2

#9 gud va läskigt 🤐

linn8
0

fairyautumn
0

Nej vad läskigt! Jag har också hört och skulle gärna vilja veta.. Jag har ingen kamera "på skärmen" så det är nog ingen fara om jag skulle testa men vågar inte <_<

//doge

Halcyon
0
deleteduser
16

Äsch bullshit säger jag. Kolla HÄR HÄR och HÄR

Dom skulle behöva en hel armè pedofiler då appen har miljoner användare varje dag.

Ingen som minns att exakt samma sak hände förra året och det visade sig vara bullshit ganska snabbt det också?

Halcyon
0

Sök bara på #talkingangela på twitter så får ni se vad hon har sagt..

deleteduser
7

#15 fast skriver man Say "remove your finger from the front camera ;)" så svarar hon remove you finger from the front camera ;). Så det kan ju fejkas utan ansträngning.

Ser absolut ingenting på #talkingangela som inte kan fejkas :))

[Budgies]
0

Det är sant! Har massor av bevis m.m!

linn8
5

#17 kan du visa något0:)?

fairyautumn
3

#17 exempel?

//doge

dermot
4

Vad är det ens? Haha

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[RedHood]
2

Håller med #20, jag förstår ingenting av detta.

dermot
3

Såg att Pewds spelat det, så det är alltså en typ av Talking Tom? haha det verkar väldigt.. Weird. o.O http://youtu.be/pzYxlKSgxh0

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

linn8
1

#20/1 det är en barnapp där man kan chatta med en söt vit katt. Men i med den senaste uppdateringen så började "hon" ställa mer och mer privata meddelande. Och om man sätter fingret framför kamran så säger hon som #7 skriver. Dom som tillverkat appen försöker ju övertala folk om att det är fake. Men man kan aldrig vara säker med internet. OCH alla säger förresten att det är omöjligt att han kan åka runt och ta barn runt om i världen. Det finna det flera teorier om men en är att det är ett helt gäng som finns i olika länder och han man "ser" är hjärnan bakom allt och därför styr hela alltet. Men som sagt jag vet inte, det är var jag hört!

elinkw
5

Visst skulle det kunna vara någon som hackat appen det är inte direkt omöjligt om man vet hur man gör. Men att personen ifråga skulle vara pedofil och har kidnappat barn låter ganska överdrivet.

Finns mycket bilder på instagram men väääldigt mycket är fake. Lägg upp en bild på talking angela och du får "omg look at my profile im leaking out the truth about angela" kommentarer, alla ifrån låsta acc så de ska få followers.

Sen är ju Angela en BOT, vilket betyder att man kanske inte alltid får så klockrena svar. Och förövrigt är det en barnapp också. Frågar man tex "How many children have you raped" så reagerar den på how och svarar med en siffra, eller så. Inte konstigt alls egentligen.

Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, att den kanske ska ha blivit hackad, sure. Men att barn skulle ha blivit kidnappade, nej.

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

Idakarrlsson
6

Håller med #14 finns inte en chans att en enda gubbe kan svara/ hålla koll på miljontals användare. :/

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

[hejhejhej!]
0

Nu börjas det, den frågar faktiskt saker om en själv!! Vad mina föräldrar heter osv! När jag frågade "vill du ta en bild på mig" för o testa så sa den typ va?? Nej det rycktes stämmer inte jag fotarinte dig.

TheEpic
12

En sak jag inte fattar är OM det skulle vara en pedofil som hackat sig en där, varför skulle han då satt in en bild på sig själv i ögat? Låter ologiskt.

Hanna

[EmmiieErixon]
0

ne jag tror nog att jag nojjat upp mig i onödan över detta :D haha va muppig jag känner mig haha :'D

knugi
2

#29 är väl bättre att vara på sin vakt än inte :)

[Tilde]
1

Haha men… När jag först läste tråden trodde jag att det var typ en creepy tjej i stil med The Ring-flickan, men så var det en vit katt…. oj vad "läskigt"… 😛

ebbamedruby
0

Har laddat ner det och jag ser inte mig själv i ögat, det är ett café typ… Tror inte att ett peddo kommer och tar mig heller…

Kurre97
0

våga man testa?

linn8
0

Jag testade igår, men höll för kamra linsen. Men Angela frågade hur gammal jag var, om jag hade en bästis, om jag bodde i Frankrike, omhand bråkade med min bästis osv + så sa Angela att "hon"(?) var 18 år

[Hannaelvira]
0

Spelet är kul xD Angela är helt pantad xD tror inte att rykterna är sanna