Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1074 ggr
lilla jag
2

Dansar någon här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

I egentligen pluggar jag just nu men ett kort inlägg här tar inte så långt tid att skriva ;)

Dansar du? vad dansar du? hur länge har du dansat? hur många gånger i veckan dansar du? m.m.

Själv så har jag dansat i 2 år nu ungefär då min höft blev bruten när jag var 6 månader och jag inte kunnat röra mig lika mycket eller äns springa de tidigare åren!

Jag dansar massa olika stilar i Hip hop/ streetdance och det är Breaking, house popping locking ! Jag dansar 2 gånger i veckan hos en väldigt bra danslärare en av av dagarna och i vårt eget lilla crew den andra dagen! Jag älskar att dansa och tränar minst en gång om dagen på de danser vi kör nu… Och bara om någon slänger igång lite musik måste jag röra mig och börja dansa ;) Är det inte så för er också? Jag har ingen video ute på nätet på när jag dansar men en liten bild kan jag väll bjuda på :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Tuulikki]
1

Jag dansade från att jag var väldigt liten till att jag gick i 9an, alltså runt 10 år. Var/är det absolut roligaste jag vet! Dansade dock sönder mina fötter, så jag fick lägga av. 

Höll på med street, jazz, ja massvis! Tävlade en del och det var superkul! Saknar danskompisarna och all gemenskap. Tycker verkligen det är en så himla kul sport!

Nu får jag dansa på krogen eller fester istället, fötterna klarar inte av hur mycket som helst. Hjärtat dunkar dock för dansen fortfarande.❤️