Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 3386 ggr
CupcakeGod
9

(X) Kan man ha en för stor snopp?

Ladies, kan en kille ha en penis som är så stor att den är för stor? När går storleken över gränsen? Påverkar det relationen? Alla tycker olika, men jag vill höra allas åsikter.

ullebull
9

större än en 5 kilos baby??? för stor

Afturelding
6

Det kan göra ont om man slår i livmoderhalstappen, men då kan man vara försiktig och inte trycka in hela. Annars är det väldigt individuellt, vissa tycker att en grov är obehaglig, andra älskar det. Och alla kvinnor är ju inte identiska fysiskt heller, vi har alla olika djup osv.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MikeW]
2

18+ är för stort för mig.. Men man får väl bara hitta en väg genom det ifall jag träffar en kille med stor snopp :P

Kommer verkligen inte göra slut bara för han har en stor dase eller något.. Får väl vara jag som är på topp i så fall, och om han inte gillar det så finns det ju alltid 69:an =D

CupcakeGod
0

#3 Tänk om han är strikt aktiv och har värsta falukorven som är 25x35 cm 😃

#2 Vissa killar kan bli väldigt excited (vet inte vad det heter på svenska), kan något hända om han råkar köra in hela weewee'n?

#1 Haha :D

Afturelding
0

#4 Man kan få som skavsår och börja blöda, men det är inget farligt, bara obehagligt. Man kan även välja ställningar som inte når lika djupt. Bäst är väl kanske att välja en ställning där kvinnan kontrollerar tempo och djup :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[rumelle]
0

Jag skulle nog vara lite bekymrad som första reaktion om killen jag dejtar visar sig ha ett väldigt stort redskap, antagligen samma sak om den var extremt liten. Men om man bryr sig om varandra så finns det så mycket mer som spelar in på hur väl förhållandet fungerar. Man kan få ett fint sexliv oavsett mannens storlek om man bara har lite fantasi och vilja. Sex och njutning kan vara så mycket mer än bara snopp-i-hålet.

[MikeW]
0

#4 Hahaha.. Jadu man får väl göra det bästa av det på något sätt xP