Tröstlåt
Hej, har ni någon sån där låt som ni alltid lyssnar på när ni är ledsna eller arga?
Jag har måååånga men oftast så lyssnar jag på Pierce the veil's låt Bulls in the bronx. Jag älskar den låten och kommer inte upp på morgonen utan den.
Jag lyssnar på eminem
#1 Jag brukar lyssna på Stan av honom och Dido ibland. Blir väldigt lugn av den låten.
Ledsen: Beror på om jag vill gråta eller bli glad igen. Lyssnar mycket på sorglig och vacker musik om jag är på gråthumör, medan jag försöker lyssna på gladare musik om jag bara är lite nere och vill bli gladare. :)
Arg: Typ.. In flames, haha. Blir glad av hur fantastiskt duktiga och musikaliska de är! Sen tycker jag att metalmusik lugnar ner en när man är arg. 😛
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna funkar
Ed Sheeran, Lana Del Rey och Lorde, deras musik brukar alltid få min ångest att dämpa.
#5 Åh, Lana Del Rey är ju sååå bra! ❤
Paradise - Coldplay 😍
Alltså ja, fast nä. Inga speciella låtar utan det räcker att bara starta musiken hah. Sen varierar det också, lyssnar lätt sönder en låt men just nu är det Set Sail - Horizon och Cowardice - Defeater. Inte de gladaste låtarna men fungerar i alla lägen.
Annars har vi Forever The Sickest Kids (och andra töntiga band, som The All-American Rejects och Boys Like Girls) som jag lyssnar på när jag är på ett sånt humör då man är kanske arg/ledsen men ändå påväg "tillbaka".
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Just nu lyssnar jag på Blame IT ont he disco, för att jag blir glad av den, för vi ska uppträda om tre veckor med den :)
Trololololololololololo
Har börjat lyssna på Cut av Plumb, Midnight - Barcelona, Kings & Queens - SoMo som också är min favorit låt, Hands of time - Rachel Diggs, Bones - MS MR, The one that got away - The civil wars :)
Dessutom kan jag inte lyssna på musik utan att bli nedstämd och få en jätte jobbig känsla, lyssnar jag på en låt jag tycker är sjukt bra stärks trycket över bröstet och börjar gråta och vet inte vad jag ska ta mig till, kan liksom inte ens lyssna på mina favoritlåtar utan att känna så, därför kan jag aldrig lyssna klart på en låt utan byter alltid till en annan precis i mitten av låten 😕
Coldplay - Fix you
A rocket to the moon - Like we used to
Relient K - Curl up and die
The Fray - How to save a life
Marina and the diamonds - Numb/ Buy the stars
Några av mina :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Tycker den här är fin <3
Exo - Baby don't cry
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Det mesta med Coldplay, jättebra både om man vill vara ledsen eller om man vill bli gladare😊
Fick precis en ny *_*
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Jag brukar lyssna på Defying Gravity när jag känner mig nere :)
Den här låten lyssnade jag nästan alltid på när jag var yngre och mådde dåligt! nu är det inte riktigt sån musik jag brukar lyssna på nu för tiden, men ibland när jag är ledsen så brukar jag tänka tillbaka på den🙂
#10 Får också den känslan väldigt ofta. Jag blir typ helt knäsvag också och börjar skaka.
Har börjat lyssna väldigt mycket på Hwaji på senaste tiden, ska det vara någon gråtlåt så är det nog Heaven eftersom texten är så sorglig
En annan jag brukar lyssna på är Lived a lie av You me at six.
Metallica - "Fixxxer", "Fade To Black", "Low Man's Lyric", "The Unforgiven II", "Turn The Page"
The Offspring - "Kristy, Are You Doing Okay?", "Gone Away"
Pearl Jam - "Alive", "Black", "Corduroy", "Jeremy"
Three Days Grace - "Never Too Late"
Guns N' Roses - "Don't Cry"
Chris Isaak - "Wicked Game"
Trespassers William - "Lie In The Sound"
Musik är terapi för mig… därav har jag ganska svårt för att bestämma mig för en låt, som synes. :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)