Tragisk(X)
Nu kl 10.18 gick min gammel mormor bort. 97 skulle hon fylla i sommar. Mamma bara gråter och gråter eftersom att hon var som en mamma för henne. Hon har fått ett vackert doftljus på bordet. Min mamma vill inte att hennes historia ska publiceras på internet så om någon vill veta mer, skicka ett pm. Ville bara påminna alla där ute att vi bara har varandra till låns.. Och någon gång måste man lämna tillbaka det man lånat, ta hand om varandra!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Du får gärna Pm:a mig! :)
Om din mamma inte vill att du går ut med det, så tycker jag inte att du ska skriva pm till folk om det heller 😕 Respektera hennes önskan!

Mvh Stephanie 

Håller absolut med andra skrivaren, kanske finns en anledning till varför hon inte vill att det skall ligga ute på internet :)
Sedan finns det alltid de som är nyfikna & gärna gottar sig i andras tragiska situationer.
:)
Hon tycker att det är ok att berätta för folk, men inte att den ska finnas på internet i evigheter. Det var hennes önskan.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
pm
Beklagar! Är själv i en liknande situation - bara en tidsfråga innan min farmor går bort, hon bor praktiskt taget på sjukhuset.
Styrkekramar! 🌺
#6 vad tråkigt, håller tummar och tassar för henne!
#7 Tyvärr är det nog ändå försent, hon har KOL och allt möjligt skit på grund av att hon har rökt i praktiskt taget hela sitt liv. 😐
#8 oh måste nog säga till min farmor att slänga fimpen och plocka fram sugrören:I Kram till dig!
Kram ❤️
Ha en trevlig dag!
Pma , finns alltid. Kram ❤️