Att jobba som tonåring
Hej
Jag undrar om ni har något tips på vad man kan jobba med samtidigt som man studerar?
Brukar finnas massor utav "studentjobb" ute om du kollar arbetsförmedlingen och andra jobbsajter.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag fick extrajobb på grannar.se i ett museum. Delar ut infolappar till besökare. På den sidan kanske du hittar något?
Ung omsorg - du jobbar med äldre på äldreboende.
Snabbmatsställen
coop, ica osv brukar ta in timpersonal. det kan du kolla?
"På natten är alla katter svarta"
Jag är reklamutdelare. Enkelt helgjobb. Tar ibland bara två timmar, och ibland betydligt längre om det är mycket reklam. Får runt 1500 kr/månaden
delareklam.nu
//Jessie
Tack så jätte mycket för alla bra tips alla!! 😂
Caféer, bartender, diskplockare, servitris, butiksbiträde är väl också jobb man kan få relativt "lätt".
"På natten är alla katter svarta"
Jag jobbar på Ungomsorg jag tycker det är kul och tjänar mellan 400-600 i månaden beror på hur mycket man jobbar. Sök jobb hos dem om du har något äldreboende med ungomsorg på i närheten.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
#4 Fick jobb igår som reklamutdelare hos 'Svenska DirektReklam', men på deras annons stod det att man tjänade runt 280-500kr/mån.
Jobbar du hos dem med, eller hos någon annan? Känns konstigt med så stor skillnad… o.o
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#8 Jag jobbar hos dom, men jag har två områden. Dessutom är mina bilområde, och då får man bensinersättning. Bensinersättningen är högre än lönen.
Så det varierar väldigt mycket mellan områdena, är det inte bilområde så tjänar man nästan inget. (:
//Jessie