Kärleksbrev till DIG SJÄLV
Med inspiration från SoulPancake på youtube, tänkte jag att vi kunde starta en liten aktivitet här på TiF - nämligen att skriva ett kärleksbrev till oss själva.
Vi ger förmodligen kärlek till andra (familj, vänner, husdjur, osv.) varje dag, men glömmer ofta bort att älska oss själva. Därför vill jag nu att alla som har lust ska skriva ett kärleksbrev till sig själv. Du kan skriva om vad du älskar med dig, eller vad du önskar att du kunde göra bättre för dig själv. Allt du kan komma på!
Ge dig själv lite kärlek helt enkelt! ❤️
Hej Caroline,
du är så jävla underbar.
Puss och kram, hälsningar Caroline
Hej Blodfot
Du är så himla duktig på ditt lajv, fäktas och vara just DU!
Puss och kram Blodfot :)
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Kära Tilde,
Jag vet att jag inte alltid har varit rättvis mot dig och ibland inte prioriterat din vilja och dina önskningar och för det ber jag om ursäkt. Du är den viktigaste personen i mitt liv och du förtjänar så mycket mer än vad jag har gett dig hittills.
Vi har varit igenom mycket tillsammans och jag uppskattar verkligen hur stark du har varit. Fortsätt med det, bara lite till, tills vi når våra drömmar! :)
Du är en underbar person, så låt aldrig någon annan få dig att tro annorlunda!
Jag älskar dig ❤️
/Tilde
Oh shiiid, i dunno… Well this is awkward. Kinda liked u, for eh… Yeah a long time. And well. U wanna date? :* - Well, it actually is awkward.. I kinda like someone else.. But we can be friends.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hej knugi
Sug och svälj, trevlig helg!