Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettundersökningar
Läst 2099 ggr
Halcyon
2

Vad har du för telefon?

Som rubriken lyder, vad har du för mobil/telefon? Är du nöjd? 

Jag har en silvrig iPhone 5S, mycket nöjd!

we're always chasing that paradise

thessanh
15

Nokia 3210 funkar utomordentligt bra. Man kan både ringa, svara och skicka sms med den. Har funkat i  måånga år och jag hoppas i många år till. Helnöjd!

Michaela-N
0

iPhone 4S, men inte länge till, den håller på att lägga av #fml 😭

knugi
0

asus padfone 2

så otroligt värd pengarna, hittade för 2990 kring black friday!

[RedHood]
0

HTC One X

[Tilde]
0

iPhone 4, fungerar fortfarande finfint! Förutom att den ibland kopplar bort i några sekunder.. Men vet inte om det beror på var jag är, för det händer nästan aldrig hemma. 🤔

VilmaKristina
0

Iphone 5S i guld, aldrig varit med nöjd med en telefon. 👍

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

deleteduser
0

Iphone 4s, sprucken på båda sidorna 😇

Scorpio97
3

Samsung Galaxy s2

Har haft den i ett och ett halv år nu, och är helt klart nöjd (: Har inte varit något krångel, och den är fortfarande hel och fin.

//Jessie

Inaarah
0

Svart iPhone 5. Mycket nöjd! :)

Ljusa
0

Nokia 113 min första telefon som jag köpte när jag började i sjuan eftersom jag skulle börja åka buss till skolan varje dag.

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Cazzos
0

En vit iPhone 4S 🙂

När den slutar fungera helt så vill jag nog skaffa en silver/vit 5S 😃

SmillaM
1

Sony xperia z1 Jag har alltid vart en apple person, men när jag var på Elgiganten för att titta på systemkameror gick jag förbi telefonhyllan och såg att den telefonen hade mer megapixlar en kameran jag hade tänkt att köpa. Poff, båda i ett. Min iphone's mikrofon var sönder, så det blev något i mitten. Jag rekommenderar Sony xperia z1 till personer som gillar att ta bra Bilder, den går att filma med under vatten (vattentät)

Aktiv på kanin.ifokus.se

[Tuulikki]
1

En vit iPhone 4s. Är nöjd och den funkar finfint. Dock blir den 2 år i sommar, och abonnemanget går då ut så då byter jag upp mig😃

Buspejfli
0

En iPhone 4 efter att jag tappade bort min 4S på fyllan 🤔 Planerar dock köpa en 5S nu efter sommaren då man fått in lite mer pengar 😃

Har haft iPhone i 6 år nu, har svårt att gå över till något annat

Miinto
0

En vit iphone 4, fast har bytt baksida till en i zebra. Den är över 2 år och har överlevt ett dopp i sjön och lite mer och är väll lite laggig och så.

javetinte
0

vit sprucken iphone 5
ska väl lämna in den på lagning antar jag då jag gärna inte vill att den ska gå sönder mer så de blir dyrare att laga ^^
i övrigt är jag nöjd med hur den fungerar, men tycker att iphones är lite överdrivet dyra..
Och att jag förbrukat 4-5 laddare på ett halvår då men de kan ju inte va nån annans än mitt fel xD

Idakarrlsson
1

En Samsung Galaxy S4. Helnöjd! :)

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Fridaaaa
0

Iphone 4. Fungerar bra.🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LosGinos
1

Samsung Galaxy Note 3 :P

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Yellow22
1

Samsung Galaxy S3 har jag nu, hade en iPhone 4 före det. Var lika nöjd med båda telefonerna, bytte från min iPhone endast för att batteriet blivit kasst (antagligen gammalt då jag haft telefonen i över 3 år när jag bytte) och garantin hade gått ut.

Denise.E
1

5stycken 4s i skåpet + en vit iPhone 5 fast den jag använder är min iPhone5s :)) 

Duktigt på att paja mobiler..

cookiedough101
1

Jag har en svart iPhone 5! Är jättenöjd med den och har inga planer på att byta just nu :)

Spade
0

Har en vit Samsung Galaxy Note 3 :)

CupcakeGod
8

Har inte haft en mobil sedan oktober och mitt liv har blivit så mycket bättre :)

Sugar Mist
6

Har ingen mobil :)

-

Dipsie'n'Poo
1

En Samsung Galaxy S3

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Clementinbarn
0

Iphone 4, som har blivit otroligt seg det senaste 😛

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Gerbilles
1

Samsung Galaxy S3, älskar den!

Lique
1

Samsung Galaxy S3, hatar den!

[cookies]
0

LG optimus L5 II

gillar inte telefonen, för många tekniska fel på den, vet inte om det är min eller om det är själva modellen, men bra är den inte.

[EllenAlicia]
1

Samsung Galaxy s3 mini :)

Jesperlinden97
12

Den är röd.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

VilmaKristina
0

Är det okej att be om motivation? 😃

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Jamie+Engla
1

Gick från Samsung Galaxy S (ettan) till Samsung Galaxy S4 för snart ett år sedan. ÄLSKAR SAMSUNG! Helnöjd med S,men superduper nöjd med S4! #Love

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Sodaduck
0

Jag har en Xperia V. Och jag är absolut nöjd med den! 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

[Charlie_olivia]
0

En vit iPhone 4s, ganska nöjd.🙂

[Hallons]
1

Har en iPhone 5. Förutom att den "tar över mitt liv" och blivit min bff, så diggar jag den! ;D

Underbarn
0

iPhone 5s vit/silver

VT4ever
0

Ja har Iphone 5 svart och den har hittils inte krånglat och funkar kanon :) har haft den i mer än ett år och den är den ända telefonen som inte har krånglat så säger bara suuuperr ;)

Moalinn
0

HTC One X+.

Nöjd? Ohja, bästa mobilen jag någonsin haft.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Prickbarnet
0

Samsung galaxy s4 mini :3