Fixar din hemsida
Jag designar efter hur du vill ha det eller så får jag det helt i mina egna händer. Har erfarenhet av Weebly, men andra hemsids-portaler funkar också. Du kan välja mellan dessa alternativ, så kallat paket: Paket 1: Jag fixar till headern efter vad som önskas och fixar färger som på text ex. 20kr Paket 2: Ett nytt utseende, ny header, nya färger, fixat med text och lägger till/tar bort bilder. 30kr Paket 3: Gör om hemsidan helt på egen hand eller vad som önskas. Ny design, nya bilder, förbättrar bilder, ny header, lägger till/ tar bort text, nya färger. Det blir en helt ny hemsida. Text/information på hemsidan kommer innehålla den samma, om ändringar inte önskas. 40kr Du betalar genom att föra över pengar på mitt konto eller om något annat sätt funkar bättre för dig. Betalningen sker efter att jag är klar och du har blivit nöjd. Självklart fortsätter jag med din hemsida tills du blivit nöjd. Kontakta mig via pm eller i denna tråd.
Kan man få se vad du har gjort tidigare?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~