Apple earpods till android?
hej, eftersom iphone och android forumen inte är så aktiva och jag måste köpa nya hörlurar idag (har inga just nu :( ) Och jag tycker att demhär http://www.mediamarkt.se/mcs/product/APPLE-EarPods-med-fj%C3%A4rrkontroll-och-mikrofon,90952,419237,492537.html?langId=-16 verkar väldigt bra för priset, har nån av er dom och hur är dom? Funkar dem till laptop och android också? eller är det bara till apple-produkter?
Fick med dom till min iPhone 5s, tycker dom är jättebra! Och det där var ju sjukt billigt, dom brukar kosta kring 500 annars. Har dom till min laptop också och det funkar jättebra. Har dock aldrig haft en samsung så vet inte vad dom har för ingång? Är det samma ingång som på din laptop så ska det fungera. Annars kan du ju bara fråga på media markt, dom vet 100%!
we're always chasing that paradise
okej, tack :D
Den största anledningen till varför det står "passar till: iPhone/iPad" är på grund av knapparna. Så länge din mobil/dator/platta/whatever har en 3.5mm ingång så fungerar de utan några problem men knapparna har inte samma funktioner.
Sen finns det vissa hörlurar som totalt vägrar android, har själv träffat några.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
okej :3 Jag köpte dom nyss och dom passar finfint :D grymt ljud och jättebra bas ^_^
Hur mycket kosta dom på mediamarkt? :D
Går inte att se då dom är slut i webbshopen :)
Skulle oxå vilja veta vad dem kostar då jag själv funderat på att köpa ett par :)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
229:- kostar dom :)))
we're always chasing that paradise