Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1512 ggr
mejamylove
2

Hjälp igen...

Hejsan, här igen…

Tack för all hjälp med mitt val av klänning! har bestämt mig för den här: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/elise-ryan-555/embellished-bandeau-dress-555279-7265/ 

Men det här med att välja skor *suck* :P Jag är ganska lång så det är svårt att hitta fina korta skor, lite hjälp? 😜 Ni har klänningen där uppe som "tittepåföratthittepå" :D

[134643]
0

Vad kul att du valde klänningen jag länkade 😃 (för visst är det den haha?)

Däremot har jag inga skotips, jag är rätt kass på att matcha skor och klänningar haha. Men känn absolut inte att du måste välja låga skor bara för att du är lång, låt absolut inte det påverka ditt val av skor ^_^

mejamylove
0

#1 Jaa! det var den :D Det blev nästan värsta bitchfighten mellan mig och en annan tjej om den klänningen, tills hon tillslut gav sig och ska köpa den blå varianten ist ;)

Men det är mest för min egen skull som jag vill ha korta skor, jag ser så konstig ut med långa, som en giraff… :P

Dvärgis1234
0

Jag tycker det är enkelt och gulligt att bara andvända tex ballerina skor eller låga Converse men kanske inte passar jätte bra till denna fina klänning :)

Underbarn
1
fladdy
0

hmm, låga vita converse.

aaaaaaaaaaaangelina

Ljusa
0

Kan ingenting om att matcha saker men kollade runt lite och såg att Ecco hade lite skor som skulle kunna passa. Du kan ju även kolla din sko, fast du kanske redan har kollat in båda :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Egycsaj15
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här kanske?:)

[134643]
0

#2 Haha nej men vad kul, och vad härligt att någon insett hur grym jag är på att välja kläder åt folk 😉

Alltså frågan är om svarta skor är för tunga för klänningen liksom, så jag skulle nog inte köra på svart. Vitt eller silver röstar jag på! Converse funkar ju alltid också såklart :) 

Men typ såhär, fast de här har höööög klack, men bara så du vet vad jag menar. Jag återkommer om jag hittar några lägre ^_^

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skor/festskor/sugarfree-shoes-928/luca-928196-6454/

*EDIT*

Eller ett par sneakers med stjärnor, för att du är en stjärna? 👍

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skor/vardagsskor/duffy-2770/9207343-277067-912/

mejamylove
0

#6 Nej, inte kollat på någon av de än, men ska nog definitivt kolla in dom :) #7 njaa, min farmor har ett par liknande ;) men tack ändå :* #8 o here guud, 13 cm xD

[hejhejhej!]
0

Syrran beställde Student klänning, hon har inte jättemycket pengar så vi beställde en gör endast 99 kr!! Hon är jättenöjda och den är jättebra, från Nellie också

mejamylove
0

#10 okej…

Underbarn
0

Tycker inte heller svart :)

[hejhejhej!]
3

Vad var det som var så puckat med mitt inlägg nu då?-.-🔫

[134643]
3

#13 Det kändes bara lite 'taget från ingenting', eftersom det inte var svar på ts fråga eller direkt relaterat till något i tråden :)

[Tilde]
0

Beiga skor hade jag satsat på, absolut! :)

mejamylove
0

#13 Precis, det #14 sa, det var lite random :P Vad skulle jag svarat?

#15 Typ hudfärgade eller mer åt det rosa hållet? :)