Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 929 ggr
lisora
1

Skor till student

Nu har man fixat både klänning och fått sin mössa och då är det det svåraste kvar - nämligen skor.

Har letat en del på nelly.com men de flesta klackarna där är ca 15 cm, vilket är alldeles för högt för att ha på studenten enligt mig, främst för att man kommer gå runt en hel del och kommer nog blir rätt trött i fötterna.

11-12 cm skulle vara perfekt. Så, tips på några hemsidor med bra skor? :)

LisaF
0

Vita converse vet jag brukar vara vanligt att använda. Jag hade det och många i min klass hade det. Du står upp och går omkring hela dagen i princip, och då var det ett bra val. Sen att de inte var särskilt vita efteråt är ju en annan femma! 😃
Jag hade aldrig klarat av att ha klackar, vågar inte ens tänka på hur ont i fötterna jag skulle haft då. 😃 Men det är ju väldigt individuellt 🙂
Hoppas du hittar något som du är bekväm med, för tänk att du knappt kommer sitta ner och vila fötterna över huvud taget den dagen.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

leemland
1

Är du van vid att gå i klackar? Annars så ha inte det! 

Jag tror det är bäst att åka till en affär och handla skor, speciellt till studenten!

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Hanna
0

Jag köpte ett par skor med platt sula på Skopunkten att ha till bal och student (förra året). Ångrar mig INTE! 🥵

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

lisora
0

Jag är van vid klackar, går utan några problem förutom att man får lite ont i fötterna efter ett tag hehe. 

Men vill verkligen ha klackar till studenten. :/ helst klackar som inte är superfina så man kan ha dem på en vanlig utekväll också så det inte är typ 500 spänn för skor man bara använder en gång. 

Tänkte även ha med mig ett par converse t.ex om det skulle bli outhärdligt samt att ha på flaket då man ska hoppa omkring, men vid själva mottagningen och på morgonen så vill jag nog ha klackar!

leemland
0

#4 Om du vill ha klackar så ska du ju satsa på de. Men välj då lägre klackar istället. 

Men jag råder dig ändå att åka till en affär och testa olika sorters skor :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Tilde]
0

Jag hade kilklack på studenten, men bytte sedan till ballerina när det var dags för flaket och studentfest sen. Väldigt få tjejer orkar gå runt med klackar hela dagen. 😛

Asos kanske har snygga klackar annars? :)