Hjälp med idéer
Jag och min sambo firar vår tvåårsdag i slutet av april men vi har ett tag nu funderat på vad vi ska hitta på och inte riktigt kommit någonvart.
Vi bor mellan Halmstad och Göteborg och vi tycker om zombies, filmer och älskar historia (mest WW1 och WW2) men har inte riktigt hittat det vi letar efter och vi har ca 1000 kr att röra oss på.
Kan någon hjälpa oss med vårt firande?
Tack på förhand!
Har tyvärr inget tips men kan flika in lite smidigt att ni kan kika på Borås & Kungsbacka också om ni inte tänkt på det! Kanske finns något kul där som ni inte hittat när ni kollat mellan H-stad och Gbg?🙂
Känns så awkward att skriva såhär när jag vet vilken stad du bor i haha. Vill inte outa det bara!😊
#1 Vi har mest kollat i Göteborg men ska absolut kolla Borås också samt Kbg! 🙂
Du får skriva det! Är inga problem 😃 Eller vet du något roligt man kan göra i Varberg? Finns inte så mycket 🤔
Haha bra att du sa det! Bättre att säga för lite än för mycket😊Nää har bott här i mindre än 3 år så känner inte till jättemycket.. Hade själv gärna hittat på mer saker! Tycker stan är lite trist..🤐 Sommartid är det bättre dock!
Kba och Borås är nog större chans att hitta något kul i! Om man inte faller för nått i Gbg vill säga, men det är ju kortare att ta sig till Kba😃
#4 HERREGUD VAD KUL!!! 😍 Måste åka till Örebro någon dag och testa! hahah Jag hade fått panik tror jag xD
Synd att det är så långt bort! 😕
#3 Det blir annorlunda när man bor här, tycker inte ens det finns saker att göra på sommaren 😃
#4 Tack! Ska jag spara men det är lite för långt och för dyrt för tillfället men någon gång kommer jag nog åka dit!