Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1449 ggr
lisora
0

nipple covers

jag kan inte ha bh under min studentklänning och undrar därför om någon kan tipsa om bra nipple covers? har läst att många sådana är rätt tjocka, så de står ut under klänningen så det istället ser ut som man har superstora bröstvårtor och det vill jag ju inte…

-Cissi-
0

Ska finnas nån jejp oxå..

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

nlinds
1

el-tejp 👍

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Afturelding
0

Kirurgtejp är toppen! Vi använde det jämt när jag gick textil design. Det är tunnt och bekvämt 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Gaiezza
0

Magic-Bra?

Bacon, svaret är bacon. 

Sugar Mist
0

Aldrig testat men tänker spontant free-bra?

-

lisora
0

Har tänkt på free-bra men flera vänner säger att "klistret" släpper när det blir svettigt och varmt, och då åker BH:n av… och jag ska ju ha den på studenten då det (förhoppningsvis) är sol och varmt så vet ej om jag vågar chansa och tappar BH:n på flaket eller något haha.

#3 sitter det verkligen fast ordentligt då? :o får testa det annars!

Caf_Roy
4

#6 Du får ta några alternativ och köra ett hårt gympass med varje så ser du vilken som är bäst.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Jojaton
0

Jag hade free bra på min student, den lossnade liite på kvällen, men då gjorde det ju inte jättemycket. Vi hade fint väder på min student!

Johanna - Instagram

lisora
0

#7 får nog faktiskt ta och göra det haha, kan bli dyrt dock om jag ska köpa både freebra och olika sorters nipple covers ;) men kan iaf testa en eller två!