Förälskad i min bästa vän....?!
Jag blev i december tillagd i en gruppchatt på kik där jag kände 2 stycken personer ifrån men de andra 5 kände jag inte. En av dem 5 va en kille som vi kan kalla för Simon som jag började smsa mer med i en privat chatt och vi bytte snabbt nr och började smsa galet mkt. Vi skriver jätte många hjärtan och vi retar varandra och är allmänt konstiga med varandra. Men sen kommer den jobbiga delen. Han pratar alltid om en tjej som vi kan kalla för Louise. Det jobbigaste är att jag har sagt till honom att jag tycker om någon men att jag inte vill förstöra min vänskap med den killen men jag har aldrig sagt hans namn. Om han bara visste att den killen jag pratat om va han. Grejen är den att vi har aldrig träffats. Vi bara smsar och ringer ibland. Men jag kan inte sluta tänka på han. Snälla?! Nåååååågon?! Vad ska jag göra. Han sa en gång att kärlek bara va ett påhitt typ och då skrev jag en hel freaking roman till honom och skrev exakt så jag tycker och då sa han "wow du förklarade så vackert exakt hur jag känner för Louise"…. Då ville jag bara försvinna. Tror jag fått med allt nu men jag behöver verkligen hjälp nu asså. xoxo
Man kan ju inte få någon att ändra känslor för en person, men å andra sidan tycker jag inte att du ska ge upp. :) Varför träffas ni inte (såklart i en säker miljö)? På så sätt får du ju reda på om du verkligen gillar honom och han kanske tycker att du är en så härlig människa att vara med att han slutar tänka på den där Louise. 🙂
Tirin, det har du rätt i men han gör mig så förvirrad och säger att det finns så mycket att se i mig och att han inte fattar hur någon kille INTE gillar mig och att han liksom skriver sånt bara gör mig förvirrad….😔 jag ska fixa det med att träffas faktiskt :) tack för hjälpen
#2 Så gjorde killen jag gillar också. Gav mig en massa komplimanger, sa saker som "fattar inte hur du inte kan ha kille" och sånt så tillslut frågade jag bara :p Fick ett positivt svar och vi ska träffas om någon månad :)
-