Hotell i London
Jag och min mamma ska till London 25 -28 april och vi söker ett hotell som ligger så nära "centrala London" som möjligt. Helst gärna så nära som max 1 km! Vet något ett helst fyrstjärnigt sådant hotell för ca 3000-4000 kr? Vore supersnällt med lite hjälp!!
we're always chasing that paradise
Har du kollat på trivago och hotels.com? :)
#1 Japp!
Ta iallafall inte- Windsor House
Finns inget egentligt centrum i London, saker finns att se o göra överallt! Köp ett oystercard och åk tunnelbana, det går kalasbra och är superenkelt och går fort 🙂 När vi var där för någon vecka sedan hann vi med Natural history museum, Buckingham palace, Big ben, London eye, Picadilly circus och Green park mellan 10 och 18 utan bekymmer fast vi tog oss ordentligt med tid på alla ställen. Åkte tunnelbana från museet till Buckingham palace och därifrån var det verkligen inte långt att gå till någonting.
Bodde på Royal Cambridge hotell på Sussex gardens, var väl inte super direkt men för ett lågbuget-hotell var det helt OK. Hilton verkar som ett bra hotell, ligger ovanför Hyde park det också.
#4 Jo absolut, tänker mest där Nike house, VS osv finns. Anledningen till att vi gärna vill att det ska vara så pass centralt och nära den delen av stan i London är att min mamma har varit med om en bilolycka och fått en whiplash vilket gör att hon har ont i kroppen 24/7. Så om hon skulle få panik-ont så skulle hon enkelt kunna gå upp på hotellet och vila och jag kunde fortsätta strosa på stan en stund. :) Men vi har planerat in Madame Tussauds, London eye och London dungeon. Sen får vi se lite men jag vill gärna ha en shoppingdag också ;) Tack alla för tipsen, ska kolla upp!
Misstänker att det är 3-4000 för hela perioden ni är där och inte per natt
The Westbridge hotel ligger under 3000 för 3 nätter och är 4stjärnigt och rätt centralt
har dock ej bott där
#6 Jo precis, 3-4000 för hela perioden haha.
Åh tack, det ska jag kolla upp!!
Där ska finnas ett vatten nånting ochså. med massa vatten djur oh olika djur som lever där osv. Värt att se de :)