Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3573 ggr
trogenkille
0

Ansikte eller kropp?

Frågan är till både tjejer och killar.

Vad föredrar ni killar när ni ser en tjej, snyggt ansikte eller snygg kropp? Samma fråga till tjejerna ;)

tonååring
1

Jag föredrar snyggt ansikte på killar!😍

[Lupse]
3

Håller med #1, föredrar snyggt ansikte på killar :)

VT4ever
0

Ja föredrar snyggt ansikte på killar ja med :)

Jamie+Engla
8

Ansiktet speglas av kroppen. . Så säger båda.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Lique
0

Ansiktet är kanske lite viktigare, dock är båda viktiga och jag skulle inte kunna vara tillsammans med en kille om jag inte tycker att både ansiktet och kroppen är fin🙂

[gossi15]
6

Ansiktet såklart. en snygg kropp kan vem som helst få.

Lia
6

Hm, jag är inte så intresserad av något av dem direkt. Skulle inte påstå att jag blev ihop med min kille på grund av utseendet, utan jag är nöjd med honom precis som han är och lägger ingen stor vikt vid det. Dock trivs jag när han klippt håret och att han inte är så överdrivet tränad. Så jag skulle nog säga båda och ingen! 🙂

Tova.O
0

Snyggt ansikte. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[Tuulikki]
0

Snyggt ansikte ^^

[MikeW]
0

Snyggt ansikte x)

trogenkille
0

Ni får inte skriva båda, ni måste välja en! ;)

[sessie98]
4

Ansiktet säger jag väl men om man börjar gilla en person tycker man ju automatiskt att den är snyggare

[rumelle]
7

En normalt fungerande kropp och en snygg personlighet tack.

MsSofieG
8

Jag har alltid haft svårt att se om en människa är snygg eller inte förren jag har lärt känna dom ^^ Så en bra personlighet och resten av människan blir automatiskt snygg :D

Dipsie'n'Poo
0

En kille med 50/50 lol :))

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[EllenAlicia]
0

Ansikte c:

Cazzos
0

Ansikte 😍

[hamster-expert]
0

Ansikte :3

[Tilde]
5

Båda. Ansikte är viktigare dock, det vill säga att kroppen behöver inte vara perfekt utan kan vara helt normal med några skavanker. Ansiktet vill jag kunna titta på och bli glad 😃

Lique
1

#19 What she said ^

Michaela-N
0

Ansikte :)

Thildalulu
0

Både och?^^

Spade
0

Säger som Tilde (#19)!

Officielle
0

Föredrar killar som har snygg kropp 😎

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Scorpio97
1

Vackra ögon är något som jag kan fastna för, så jag måste nog säga ansikte framför kropp.
Sen klagar jag ju inte direkt om han snyggt ansikte och snygg kropp (;

Dessutom om man blir kär i någon, då är den personen vacker och snygg oavsett. Så har det varit för mig i alla fall.

//Jessie

KesoMonstret
0

Ansikte. Men skulle inte vilja ha någon super benig partner för skulle oroa mig för mycket

Fizzy
1

Måste säga ansikte. Endast för att jag blir gladare av ett leende och tindrande ögon än resten av utseendet. Personligheten är nyckeln till allt för mig också. Om jag tycker att en tjej ser bra ut så blir hon världens vackraste så fort jag listat ut vad för person hon är :) (Om jag nu gillar hennes personlighet)

Men ett leende med både mun och ögon kan lyfta hela min dag :)

May the Gerbils be with you :3

LosGinos
4

Varför, varför varför skall alla vara så förbaskat ytliga?! Vad hände med insidan? Sjuk värld vi lever i.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Fizzy
0

#28 som du kanske notera i mitt inlägg fokusera jag inte på ytan ;)

LosGinos
0

#29. Menar mer generellt, överlagt, överallt!

Yen-Chan
3

ansikte eller kropp?
Jag väljer hans hjärta :3

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Fizzy
0

#30 Förstår precis.

Världen är och har varit så ganska länge. Värre blir det också. Världen är på väg åt helt fel håll och något drastiskt måste ske för att fixa det. Frågan är bara vad.

LosGinos
0

#31. Så, ni existerar? Folk som inte bara väljer utseende :D

Yen-Chan
0

#33 Klart :D Verkar dock inte finnas många

Sajtvärd SydKorea Ifokus

LosGinos
0

#34. Skoja inte, trodde inte ens det fanns någon mer än mig haha.

[EllenAlicia]
5

men TS menar ju att man ska säga vilken man föredrar av ansikte och kropp och inget annat.

så tex jag föredrar ett ansikte men såklart bryr jag mig mer om personligheten.

VT4ever
0

Hade frågan varit: Personlighet eller utseendet? självklart hade jag då tagit personligheten, men nu handlande frågan inte om det ^^

LosGinos
0

Så ni säger att ansiktet inte är utseende? Hmm..

Calcifer
3

En underbar personlighet.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Tuulikki]
4

Säger som #37, hade frågan gällt antingen utseende eller insida hade jag såklart valt insida. Men nu löd inte frågan så😛

Matte516
10

#38 förstår du inte frågan? HÄR var det om utseende, inte om personlighet, men såklart är personligeten viktigast av DE. Men, som #37 sa handlade INTE frågan om det. Har du det klart för dig?

Ansiktet :) fina ögon!!!

Hälsiningar från mig

KesoMonstret
0

#41 Önskar man kunde like:a ditt inlägg

Jessicahagstrom94
0

Ansiktet!

Men kroppen är också ganska viktig.

Underbarn
3

Seriöst nu var det ju antingen eller. ANSIKTE ELLER KROPP. Inte hjärta/personlighet. Ren ytlig fråga som antagligen alla kan svara på. Bara för jag exempelvis väljer ansikte så betyder det inte automatiskt att jag INTE tittar på insidan. Det är klart att alla väljer insida OCKSÅ. Man står inte ut med en heting om han är helt pantad i huvudet :) om han inte har pengar ;) nej jag skoja. Jag väljer ansikte men plus i kanten om kroppen är bra sen blir de finare automatiskt med rätt insida

Calcifer
1

#44 Men om man tycker att utsidan kvittar till 100% så pass att man faktiskt inte kan/vill välja för att det bara är insidan som räknas för en själv får man inte säga det då eller? Måste man välja?

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Tuulikki]
1

#45 Jo jag håller med dig fullständigt om att man ska slippa välja om det verkligen kvittar. Däremot tycker jag inte att man ska ta sig rätten att stämpla oss som kan/vill svara som ytliga. Syftar inte på dig nu men ville få det sagt🙂

[gossi15]
1

#28 För det bara är så. Människor är ytliga. acceptera det bara.

LosGinos
1

#47. Antar att du är en person som är sådan, efter som att du ber mig "acceptera det bara". Men vet du? Nej, jag tänker inte acceptera det. Jag tänker kämpa för det jag tror är rätt, och jag tror att det finns så mycket mer än bara utsida. Acceptera det istället.

Smullis
0

#48 Jag vill iaf kunna tycka att min pojkvän är snygg på utsidan också. Men insidan är minst lika viktig, det tycker nog dom allra flesta :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Splitter
0

Om jag skulle välja mellan kropp och ansikte väljer jag ansiktet. Ett par leende ögon och en skrattande mun tycker jag passar in på allas ansikten. Dock tror jag att utseendet alltid blir kopplat till personligheten. Min hund (haha) är inte speciellt vacker, men hon är den underbaraste jag träffat, och det får henne att bli den vackraste på utsidan också (eller så bryr jag mig bara inte om att hon ser ut som min farmors toffel när hon är så söt på insidan ^^).

Tycker det är skönt att det på vår skola inte finns så många som bryr sig om hur man ser ut. Framförallt killarna (på vår skola asså) accepterar en för den man är, så det blir liksom roligare att vara med dem än det är med vissa av tjejerna… :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

saaandras
0

Tycker nästan båda är lika viktiga, men allt blir ju betydlig mycket snyggare på en person som har en fin personlighet också ;)

You will never see me cry. 

CupcakeGod
0

Ett snyggt ansikte. När jag pratar med någon så pratar jag inte med någons magrutor eller riktigt snygga ben 😃

Wenniz
0

Ansikte, gillar leende och fina ögon :)

• Nederlandse Kooikerhondje -
[MikeW]
2

#28 Tråden handlar om antingen kropp eller ansikte. Inte kropp, ansikte, eller insidan.. Hade insidan varit med så hade nog dom flesta sagt det.

Insidan betyder mest helt klart, men nu frågade in TS om insidan, bara utsidan.

TS vill veta vad vi tycker mest om, ansikte eller kropp.
Insidan är inget alternativ här just nu. Men det är väl klart att dom flesta tycker att insidan spelar mest roll?

[Majbot]
0

Tufft. Tycker min pojkvän har ett väldigt attraherande ansikte men jag gillar hans biffiga traps och armar/stora händer rejält :333

[imtoofabuloustofitin]
0

Jag är tjej, föredrar snyggt ansikte på killar för att svara på frågan men allra helst vill jag träffa en kille med en vacker själ.

Zevzi
0

Snyggt ansikte men man klagar ju aldrig ifall kroppen är snygg !(Y)