Så hemskt kär
Jag orkar inte längre. Det har gått ca 1 år och jag är fortfarande kär. Och det är i en som är 5 år äldre än mig. Jag är 14 och han är 19! Vi känner inte varandra, har aldrig pratat eller någonting. Utan jag ser han varje dag Saken är det att jag vet att vi aldrig kommer bli tillsammans, vi kommer ens inte prata. Han är äldre och säkert inte intresserad av en som är 5 år yngre. Jag trodde det skulle gå över, men det har det ej gjort. Det har gått 1 jävla år och jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag vet inte vad jag ska kalla det, man akn väll inre va kär i någon man inte känner? men jag är det.. har varit många jag tyckt är snygga osv, men har aldrig gillat nån så här mke. Va ska jag göra??
Ta kontakt med honom, annars får du ju aldrig veta om han är intresserad av dig..
Ungdomskärlek är så romantiskt, kärlek vid första ögonkastet utan någon större kännedom om varandra, tills man slutligen kommer för nära och säger upp kontakten.
Var själv tsm med en 14-åring när jag var 19.
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
#1 Är du säker på det? Jag kan göra det och jag har chans, men är så rädd att han ska svara något som gör mig ledsen tillbaka. Det är nog värt det egentligen Jag vet inte om jag har rätt eller fel, eller om de bara känns så men han verkar kolla på mig väldigr mke och typ ge mig snälla blickar. men jag e inte fina alls, å han är ju såfär jättesnygg..
Typiskt kvinnligt med dåligt självförtroende, du är säkert jättesnygg!
Om killen verkligen gillar dig så har all smink o puder ingen betydelse. Ta kontakt! Det värsta som kan hända är ju att han dissar men ni kan ju alltid börja som vänner eller nått🙂
"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law
tack så mycket. jag ska våga skriva lite till honom! :)
Berätta hur det går! Håller med fatcat i allt som sägs! :) Jag var tillsammans med en som var 21 när jag var 15 så han kan visst vara intresserad :)
Börja med att gilla statusar/bilder på fb och insta kanske? Våga skriv också, som du sa att du skulle. Jag trodde absolut aldrig att en äldre kille skulle kunna gilla mig, men nu är jag tsm med en som är 4 år äldre, han fyller alltså 18 och jag är 14. Så chansa på du, det kanske blir ni två ändå? ;)
You will never see me cry.
Så klart han kan vara intresserad, säger lite som saaandras - trodde aldrig att en äldre kille skulle kunna gilla mig. Men nu är jag tillsammans med en som är 4,5 år äldre än mig. Jag är 17, och han blir 22 i år :)
Så testa! det kan ju antingen bli något eller inte, om du gillar honom så är det kanske värt att chansa? :3 så jag håller tummarna för dig, och du får hålla oss uppdaterade :D alltid lika kul att veta hur det går för folk :')
Fattar inte hur du kan va kär i nån du inte känner. Med tanke på att du inte är så gammal kanske du egentligen inte riktigt vet vad du vill, de är skillnad på att vara intresserad av nån och att vara kär. Om du aldrig ens pratat med personen hgar jag väldigt svårt att tro att du är KÄR i honom.. Menmen, de är inte omöjligt att ha ett förhållande med en som är 5 år äldre där går väl däremot gränsen för iaf mig ^^ Prata med honom är väl de första du kan göra.
#9 det gör jag inte heller, men det har ju öndå gått 1 år! jag vet inte, asså herregud. vågar verkligen inte göra någonting! jag vill inte skriva till honom, a det känns som om han ska tro att jag är en liten jobbig unge liksom..
Var ser du honom någonstans då? Bussen är ett väldigt bra ställe att träffas, sätt dig bredvid och fråga något helt oskyldigt som ändå leder en konversation framåt.
T.ex: Hur mycket är klockan? Han tittar på klockan/mobilen och då frågar du något om den som "Är det där en /…/" eller "Var köpte du den? Jag letar present till en kompis osv."
Improvisera lite och hitta på något som gör det lätt att prata vidare. Fråga inget allt för personligt bara. :)
Chansa! Våga! Du har ju egentligen inget att förlora! Jag 14 när jag träffade min kille då va han 18 år. Idag är jag 19 och vi är fortfarande tillsammans och har bott tillsammans i två år och är förlovade. Jag hejAr på dig tjejen! Du har inget att förlora TÄNK PÅ DET! Kramar