Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 476 ggr
[Tilde]
0

Skräckistips? :)

Jag ska ha skräckismaraton med en kompis i veckan och vill ha tips på filmer! Alla genrer är ok, men helst endast filmer från 2000-talet. Så vilka är era favoritskräckisar? 👻

silverfiisk
2

Paranormal activity, the conjuring, the grudge och the women in black :)

[Tilde]
0

#1 Har sett alla :/ Gillar inte Paranormal activity-filmerna, men de andra är ok. Tycker att The conjuring var spännande fram till slutet (då den blev lite urspårad). Tack ändå! 🙂

Fridaaaa
0

Jag gillar "från andra sidan". Vet dock inte vilket årtal den är ifrån.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

#3 Ska kolla upp, tack! :)

[WickedAlly]
0

An American haunting. Är inte lättskrämd alls egentligen men höll på att skita ner mig :P

Bebbas
3

Kolla på "MAMA" fyfan säger jah bara as läskig men bra!

[Tilde]
0

#5 Tack för tipset, ska kolla upp den :)

#6 Den har jag sett, men tyckte tyvärr att den var asdålig, haha. 😛

KaiPon
0

Har du inte sett originalen av The Grudge (Ju-On), The Ring och One Missed Call tycker jag du ska se dom. Annars är Apartment 1303 och The Eye ganska bra. Asiatiska, såklart. Apartment är också helt okej.

One Missed Call filmerna rekommenderar jag starkt. Finns även en One Missed Call drama. 👍

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tilde]
0

#8 Har sett dem och tyckte inte alls om exempelvis originalet av The ring… 😛 Men One missed call älskade jag! Såg både filmerna och serien. 

Apartment 1303 har jag blivit tipsad om tidigare, så den kanske jag skaffar. Är ju bra att ha flera olika filmer att välja mellan, även om man inte hinner se alla. 😃

KaiPon
0

#9 Jag har själv Apartment 1303 någonstans, tycker den är väldigt bra. Lite av ett mind-fudge i slutet, men sevärd. 🙂

En annan film som kanske inte är en renodlad skräckis men är sjukt bra är The Crow. 😃

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Fridaaaa
0

#10 Den har jag sett, ganska bra men tja inte så skrämmande tycker jag personligen

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.