HJÄLP!
Vad finns det för kända personer som är lätta att klä ut sig till?
Vi har maskerad på fredag med temat kända personer och jag har noll inspiration. Måste vara någonting som också går att klä ut sig till utan att behöva betala en massa pengar.
Jag tänkte direkt typ, The Great Gatsby xD Kanske inte så kul, men det är ju rätt simpelt. Och det finns ju somr både tjej och kille.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det lättaste är att hitta någon man är relativt lik och fixa detaljerna. Lägg upp en bild på dig själv så kan folk (som känner till kändisar bättre än mig) säga vem du är lik. Sen är inlevelse alltid den bästa kostymen.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Den jag kommer att tänka på är dr Cameron i House, tror hon spelas av Jennifer Morrison.
En labrock och hemmagjord ID-bricka, diskret fixade lockar och smink och en min som säger att du vill vara en moralisk kompass men är frustrerad av att du hindras av regler som du inte vill bryta så är du hemma.
Ja! Henne älskar jag! Är jag lik henne? Haha :P ska försöka!
#5 Du kanske inte kan ta jobb som body double, men definitivt tillräckligt lik för att folk ska se vem du föreställer. Lycka till och glöm inte att inlevelsen är viktigast!
Tack!