Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 687 ggr
Romancelove
0

Jag skäms..

jag typ skäms över att tycka att någon är snygg.. Jag är inte en sån tjej som bara "koooolllaaaaa vad snygg han äärree".. Jag.. Tycker inte någon är snygg.. Igen kille är snygg.. Bara två stycken i hela mitt liv har jag tyckt är snygg.. Är det konstigt? Och jag skäms/blir varm när jag försöker säga det till någon.. Säger aldrig det till någon. Någon som har samma problem? Antagligen inte för alla som jag har träffat pratar om sånt härnt hela tiden, snygga människor osv.. Såå.. Någon som vet varför jag känner så eller är det någon annan som känner likadant, att man inte pratar om sånna saker så mycket.

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen

deleteduser
0

Första gången jag tyckte en kille var snygg på riktigt var jag 14 år, och nu tycker jag att var och varannan kille är snygg. 

Men innan dess kunder jag bara inte "se det", inte så att jag tyckte alla killar var fula, jag såg bara inte skillnad på killar som ansågs "vanliga" och killar som ansågs snygga. 

Det kanske är samma sak för dig?

Romancelove
1

Ja, dom är ju inte fula.. Men precis, man ser inte "det dära".. Sen så kanske jag inte ens är en som gillar killar.. Kanske är en som gillar tjejer, skulle vara möjligt faktiskt.. Men jag vet inte, är ganska osäker på vad jag egentligen gillar. Jag lixom ser ingenting i killar. Eller så tycker jag bara att väldigt få är snygga.. Jag vet inte.. Problematiskt ^^

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen